200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 Λαδια ca18det

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Λαδια ca18det   Τετ 8 Ιαν 2014 - 10:27

τι λαδι βαζεται? ψαχνω τι προτεινει η nissan για αυτον τον κινητηρα αλλα δεν βρισκω κατι. (δεν ηξερα που να ανοιξω το θεμα και το ανοιξα εδω)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τετ 8 Ιαν 2014 - 12:45

Μόνο amsoil 15W-50 Racing Oil




Pour Point °C (°F) (ASTM D 97) -36 (-33)
Flash Point °C (°F) (ASTM D 92) 238 (460)
Fire Point °C (°F) (ASTM D 92) 250 (482)

Μόνο στο 15W-50 είναι καλή όχι σε όλα της τα λάδια!

Μπορείς να διαβάσεις αυτό το άρθρο για να καταλάβεις μερικά πράγματα περί λιπαντικών και θα δεις γιατί χρησιμοποιώ αυτά τα λάδια όχι απλά τα έβαλα και μου άρεσαν αυτό δεν ισχύει!

http://200sx.forumgreek.com/t66-topic

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τετ 8 Ιαν 2014 - 14:24

εγω εβαζα και στα προηγουμενα μου αμαξια και σ αυτο, amsoil dominator 15-50...αλλα σκεφτομαι να δουλεψω κανενα 5-30 για να δω διαφορες...

btw verone Οι φωτος του αρθρου σου δεν δουλευουνε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 4:06

ο μηχανικος που το φτιαχνει τωρα μου λεει για τα πρωτα 1000 χιλιομετρα να βαλουμε 5-30 και μετα 10-60..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 4:17

ποσων χρονων ειναι ο μηχανικος σου?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 5:11

ειναι μεγαλος ξερω καμια 50 σιγουρα γιατι?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 5:15

γιατι αυτες ειναι μεθοδοι της...ηλικιας του.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 5:20

εσυ τι λαδια προτεινεις για επισκεθασμενο μοτερ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 10 Ιαν 2014 - 15:06

οτι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστης. για ψυχρο κλιμα οπως τωρα, 5-30, 10-40 , για καυσωνα 15-50

για στρωσιμο, βαζω φτηνα ορυκτελαια η ημισυνθετικα. τα πρωτα λαδια τα αλλαζω στα 30 χλμ. καλο ειναι να αγορασεις μια μαγνητικη ταπα να μαζεψει οσα γρεζια γινεται να μη τα ρουφαει η αντλια λαδιου... μολις βγαλεις το λαδι θα δεις πως θα ασημιζει στο φως.

επομενη αλλαγη στα 500χλμ, και ξανα στα 1000 οπου και βαζω το συνθετικο που θα χρησιμοποιω.

αποψη μου μακρια απο Motul k castrol.

ειναι κριμα ενα μοτερ που εδωσες 1000-3000ευρω να λυπηθεις τα λαδια στο στρωσιμο. αλλαζε τα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 11 Ιαν 2014 - 1:26

τα eneos Τα εχει δοκιμασει ποτε κανεις?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 11 Ιαν 2014 - 1:42

εχω δοκιμασει τα ασημι 10-40, αποψη μου ειναι για τον σαντιαγκο μπερναμπεο. το αμαξι μυριζε λαδιλα και ο ηχος ητανε πιο τραχυς. λενε οτι μονο τα χρυσα 0-50 ειναι καλα, αλλα ειναι και πανακριβα. δεν ασχοληθηκα παραπερα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 11 Ιαν 2014 - 4:24

castrol και motul γιατι μακρια? νομιζα ηταν απο τα καλα λαδια αυτα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 11 Ιαν 2014 - 7:25

δικια μου αποψη ειναι αυτη. δεν μ αρεσει ουτε ο ηχος που βγαζει το μοτερ μ αυτα τα λαδια, και τα castrol ειχαν αφησει τρελλη μουργα στο ψευδοκαπακο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 11 Ιαν 2014 - 8:57

15W-50 Amsoil Για όσους ξέρουν σε ρελαντί μέσα σε 10 λεπτά στρώσανε τα οστηρια από ανακατασκευή!

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
gogosx

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 31
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2014
Τόπος : φλωρινα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τετ 15 Ιαν 2014 - 6:39

εγω ειχα καταληξει στο halvoline 10w40 της texaco.ειχα πειραματιστει με διαφορα λαδια και σε διαφορες ρευστοτητες.καταληξα σε αυτο το λαδι για τον ca γιατι γλυκαινε ο ηχος του μοτερ,κοστιζε οσο ολα τα ημισυνθετικα 10w40 και ηταν στην ρευστοτητα του κατασκευαστη.δοκιμασε το,δεν χανεις τιποτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 17 Ιαν 2014 - 12:47

τωρα για τα πρωτα 1000 χιλιομετρα εβαλα 5-30..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 27 Μαρ 2014 - 6:11

Κάπου έμαθα ότι ο GTR tuning βάζει 10-40w full synthetic σε αυτοκίνητα με υδραυλικά οστιρια το έχει δοκιμάσει κάποιος?

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
200sx TELE

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 36
Τόπος : Αχαρνές

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 29 Μαρ 2014 - 14:51

Θα το δοκιμάσω εγώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 29 Μαρ 2014 - 15:28

Περιμένουμε εντυπώσεις

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
SUBA-NOS



Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2014
Τόπος : Athens by night

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τετ 2 Απρ 2014 - 23:53

Στο στρώσιμο (που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κρατάει πάνω από 100 χλμ συνολικά) βάλε ακόμα και λάδι από την φριτέζα της γυναίκας σου , κάνε 20 χλμ αφού ζεστάνεις το αμάξι και πέτα τα

Πήγαινε στο πιο ελεεινό βενζινάδικο της γειτονιάς σου και αγόρασε το πιο φτηνό μονότυπο ορυκτέλαιο , κάνε 20 χλμ και πέτα τα

Μετά βάλε κάτι σε 10/40 , κάνε 2-3 πατήματα ΓΕΡΑ με φουλ στροφές / φορτία και πίεση στα 3/4 της μέγιστης που δουλεύεις , γύρνα πέτα τα λάδια και είσαι έτοιμος

Αν είσαι φουλ σφυρήλατος βάλε κάτι σε 10/60 ή 20/60 και πιες του το αίμα

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο σε στρώσιμο μπορείς να σκεφτείς ή πιστέυεις πως είναι καλό απλά κάνεις λάθος. ΜΟΝΟ έτσι στρώνει σωστά και σοβαρά ένας σοβαρά φτιαγμένος κινητήρας . Το να κάνεις 1000 - 5000 χλμ που λένε και πίπες είναι όλα εις βάρος της ζωής του αυτοκινήτου σου και της τσέπης σου ... simple as that

Σε σφυρήλατο , σοβαρό αμάξι επιδόσεων , που κινείται στην Ελλάδα (με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας) και το οδηγεί σοβαρός οδηγός και όχι οδηγός του ΣΚ ΜΟΝΟ λάδι 10/60 ή 20/60 και πάντα με αλλαγές στα 3000 χλμ και παντα με φίλτρο λαδιού.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
200sx TELE

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 36
Τόπος : Αχαρνές

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 3 Απρ 2014 - 0:22

Για τα TORCO φουλ συνθετικό, τα αμερικάνικα τα έχει δοκιμάσει κάποιος; τι γνώμη έχετε;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
200sx TELE

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 26
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 36
Τόπος : Αχαρνές

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 3 Απρ 2014 - 0:24

Η για τα REDLINE;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 3 Απρ 2014 - 7:34

SUBA-NOS έγραψε:
Στο στρώσιμο (που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κρατάει πάνω από 100 χλμ συνολικά) βάλε ακόμα και λάδι από την φριτέζα της γυναίκας σου , κάνε 20 χλμ αφού ζεστάνεις το αμάξι και πέτα τα

Πήγαινε στο πιο ελεεινό βενζινάδικο της γειτονιάς σου και αγόρασε το πιο φτηνό μονότυπο ορυκτέλαιο , κάνε 20 χλμ και πέτα τα

Μετά βάλε κάτι σε 10/40 , κάνε 2-3 πατήματα ΓΕΡΑ με φουλ στροφές / φορτία και πίεση στα 3/4 της μέγιστης που δουλεύεις , γύρνα πέτα τα λάδια και είσαι έτοιμος

Αν είσαι φουλ σφυρήλατος βάλε κάτι σε 10/60 ή 20/60 και πιες του το αίμα

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο σε στρώσιμο μπορείς να σκεφτείς ή πιστέυεις πως είναι καλό απλά κάνεις λάθος. ΜΟΝΟ έτσι στρώνει σωστά και σοβαρά ένας σοβαρά φτιαγμένος κινητήρας . Το να κάνεις 1000 - 5000 χλμ που λένε και πίπες είναι όλα εις βάρος της ζωής του αυτοκινήτου σου και της τσέπης σου ... simple as that

Σε σφυρήλατο , σοβαρό αμάξι επιδόσεων , που κινείται στην Ελλάδα (με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας) και το οδηγεί σοβαρός οδηγός και όχι οδηγός του ΣΚ ΜΟΝΟ λάδι 10/60 ή 20/60 και πάντα με αλλαγές στα 3000 χλμ και παντα με φίλτρο λαδιού.

Το γιατι..μπορείς να το εξηγήσεις??αν δεν σου κάνει κόπο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 3 Απρ 2014 - 12:01

SUBA-NOS έγραψε:
Στο στρώσιμο (που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κρατάει πάνω από 100 χλμ συνολικά) βάλε ακόμα και λάδι από την φριτέζα της γυναίκας σου , κάνε 20 χλμ αφού ζεστάνεις το αμάξι και πέτα τα

Πήγαινε στο πιο ελεεινό βενζινάδικο της γειτονιάς σου και αγόρασε το πιο φτηνό μονότυπο ορυκτέλαιο , κάνε 20 χλμ και πέτα τα

Μετά βάλε κάτι σε 10/40 , κάνε 2-3 πατήματα ΓΕΡΑ με φουλ στροφές / φορτία και πίεση στα 3/4 της μέγιστης που δουλεύεις , γύρνα πέτα τα λάδια και είσαι έτοιμος

Αν είσαι φουλ σφυρήλατος βάλε κάτι σε 10/60 ή 20/60 και πιες του το αίμα

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο σε στρώσιμο μπορείς να σκεφτείς ή πιστέυεις πως είναι καλό απλά κάνεις λάθος. ΜΟΝΟ έτσι στρώνει σωστά και σοβαρά ένας σοβαρά φτιαγμένος κινητήρας . Το να κάνεις 1000 - 5000 χλμ που λένε και πίπες είναι όλα εις βάρος της ζωής του αυτοκινήτου σου και της τσέπης σου ... simple as that

Σε σφυρήλατο , σοβαρό αμάξι επιδόσεων , που κινείται στην Ελλάδα (με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας) και το οδηγεί σοβαρός οδηγός και όχι οδηγός του ΣΚ ΜΟΝΟ λάδι 10/60 ή 20/60 και πάντα με αλλαγές στα 3000 χλμ και παντα με φίλτρο λαδιού.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
SUBA-NOS



Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2014
Τόπος : Athens by night

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 3 Απρ 2014 - 23:55

Mε όσο πιο απλά λόγια μπορώ να το πω γιατί αλλιώς πρέπει να γράψω ολόκληρη έκθεση ...

Σε ένα καινούργιο μοτέρ μία από τις βασικές δουλειές ακριβείας που πρέπει να κάνει το ρεκτιφιέ είναι το σωστό cross hatch (μπακλαβάς) στους κυλίνδρους

Ο σκοπός του μπακλαβά είναι να δρα σαν λίμα να φάει τα ελατήρια ώστε να έρθουν να σφραγίσουν σωστά ... αν δεν εφαρμοστεί πίεση στα ελατήρια μέσα στα πρώτα λίγα χιλιόμετρα αυτό δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει σωστά καθώς τα πιο σκληρά ελατήρια θα σπάσουν την αρχική σκληρότητα του "μπακλαβά" και δεν θα σφραγίσουν ποτέ σωστά

επίσης τα ελατήρια δεν σφραγίζουν τους κυλίνδρους από την τάση που έχουν μόνα τους .. απαιτέιται πίεση από τα καυσαέρια για να πιέσει και να σφραγίζει σωστά τα ελατήρια που σημαίνει ΤΑΠΑ ΓΚΑΖΙ !!!!! και στροφές και όχι χάιδεμα και προσευχούλες  :P  :P 

δεν μ αφήνει ακόμα να βάλω εξωτερικά λινκ και εικόνες ώστε να γίνει πιο κατανοητό το παραπάνω ρε γμτ ... (ρεεεε τι θα γίνει με αυτόοοοοοο Βερόνεεεεεεεεεεεεεεεεε)





Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 4 Απρ 2014 - 1:07

Τωρα ναι έτσι το καταλαβαίνω..άμα μπουν και φωτο θα είσαι σουπερ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 4 Απρ 2014 - 1:36

Όταν μπορέσεις κάνε ένα ξεχωριστό τεχνικό τοπικ.

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
SUBA-NOS



Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2014
Τόπος : Athens by night

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 4 Απρ 2014 - 3:31

Verone έγραψε:
Όταν μπορέσεις κάνε ένα ξεχωριστό τεχνικό τοπικ.

βαριέμαι  :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 8 Αυγ 2014 - 13:51

Μετά από δοκιμή του Motul 300V Chrono 10W40 Competition το απορρίπτω λόγω συγχρονικής ορχήστρας οστιρίων μετά από καλά πατήματα.

Επόμενη δοκιμή σε CA18 με AMSOIL DOMINATOR® 15W-50 Racing

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Κυρ 10 Αυγ 2014 - 2:56

το motul εχει φαει ακυρο απο παλια... το amsoil dominator ειναι γαματο λαδι. πολυ προστασια, αλλα απ οτι μου ειπε ο αγγελοπουλος εχουν παραπονεθει ατομα οτι βουλωνει καταλυτες. γι αυτο *οσοι* εχετε ακομα καταλυτη...εχετε το υπ οψιν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DemonS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : Αγρίνιο-Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 18 Αυγ 2014 - 17:05

πρώτη φορά έβαλα motul, και μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι τα ωστηρια κάνουν συγχορδιες... Να φταίνε τα λάδια ή πάω για αλλαγή-επισκευή ωστηρίων? Έχω 150000χλμ πλέον..

Και με τα προηγούμενα τα λάδια(elf), πολύ σπάνια όταν έκανε κρύο, κάποιες φορες ακουγονταν για λιγο όμως, σε βαθμό που ποτέ δεν έδωσα σημασια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τρι 19 Αυγ 2014 - 5:16

Όταν κάνω την αλλαγή και βάλω amsoil 15-50 θα μπορώ να σου απαντήσω σίγουρα

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τρι 19 Αυγ 2014 - 6:36

DemonS έγραψε:
πρώτη φορά έβαλα motul, και μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι τα ωστηρια κάνουν συγχορδιες... Να φταίνε τα λάδια ή πάω για αλλαγή-επισκευή ωστηρίων? Έχω 150000χλμ πλέον..

Και με τα προηγούμενα τα λάδια(elf), πολύ σπάνια όταν έκανε κρύο, κάποιες φορες ακουγονταν για λιγο όμως, σε βαθμό που ποτέ δεν έδωσα σημασια.

τα λαδια φταινε. Motul = γτπ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DemonS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : Αγρίνιο-Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τρι 19 Αυγ 2014 - 16:12

aga έγραψε:
DemonS έγραψε:
πρώτη φορά έβαλα motul, και μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι τα ωστηρια κάνουν συγχορδιες... Να φταίνε τα λάδια ή πάω για αλλαγή-επισκευή ωστηρίων? Έχω 150000χλμ πλέον..

Και με τα προηγούμενα τα λάδια(elf), πολύ σπάνια όταν έκανε κρύο, κάποιες φορες ακουγονταν για λιγο όμως, σε βαθμό που ποτέ δεν έδωσα σημασια.

τα λαδια φταινε. Motul = γτπ

too late, next time :p
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Κυρ 21 Σεπ 2014 - 23:03

γιατι δεν πας για το amsoil signature series 10-40? ειναι πιο λεπτο, και στα συγκριτικα βγαινει στα τοπ 3 καλυτερα λαδια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kfligos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 151
Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2014
Ηλικία : 38
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Κυρ 21 Σεπ 2014 - 23:09

Eδώ στο forum είδα ό,τι τα καλύτερα για CA18DET είναι τα AMSOIL DOMINATOR® 15W-50 Racing...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 428
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Κυρ 21 Σεπ 2014 - 23:38

εισαι σφυριλατος;

γιατι ερχεται και χειμωνας και ειναι χοντρα αυτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kfligos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 151
Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2014
Ηλικία : 38
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 22 Σεπ 2014 - 2:19

Οχι, μανα ειμαι ακομα μεσα. ( συντομα θα γινει και η σφυρηλατηση  :bounce:  )
Να ψαξω για 10x40 ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 22 Σεπ 2014 - 3:07

εγω στο SR φοραγα 15-50, αλλα η νισσαν αυτα τα προτεινει μονο για χοντρους καυσωνες. εγω θα σου λεγα να πας σε 10-40 signature series (amsoil)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kfligos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 151
Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2014
Ηλικία : 38
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Λαδια ca18det   Δευ 22 Σεπ 2014 - 7:01

Οπότε μιλάμε για:
DOMINATOR® 15W-50 Racing Oil                                                     SAE 10W-40 Synthetic Premium Protection Motor Oil
                                                                      
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 428
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Τρι 23 Σεπ 2014 - 1:10

κοιτα και τα bardhal. η xc-60 ή x-60 einai η καλη σειρα, πολυ καλα λαδακια.
κατα τη γνωμη μου 5-30 χειμωνα και 10-30 ή 10-40 καλοκαιρι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Πεμ 23 Οκτ 2014 - 12:27

Η επόμενη δοκιμή με λάδια θα είναι HKS Super Racing 10w45 για να δούμε


_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 428
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 24 Οκτ 2014 - 11:14

εγω εβαλα αυτα τωρα, 10 ευρω το λιτρο απο Αγγελοπουλο





Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kfligos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 151
Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2014
Ηλικία : 38
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 25 Οκτ 2014 - 1:14

Φίλος με 200SX με CA18DET μου έχει πει τα καλύτερα για τα PENRITE πάντως...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Σαβ 25 Οκτ 2014 - 6:39

κι εγω εβαλα Pennrite, δεν ηθελα να βαλω Racing γιατι φοβουμαι μηπως ειναι φτιαγμενα για συγκεκριμενους κυκλους ζεσταματος και κατα συνεπεια πολυ λιγα χλμ...

εστειλα φιλο μου να παρει τα HPR 5W-40 αλλα δεν τα ειχε , και μου πηρε τα enviro+ 5-40 τα οποια δεν εχουνε πολυ ψευδαργυρο (κακο αυτο) για να προστατευουνε καταλυτες και αισθητηρες λαμδα

παντως στο δουλεμα το μοτερ ειναι πιο γλυκο απ οτι με το Lucas 5-30 racing ...μ'αρεσει καλυτερα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DemonS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : Αγρίνιο-Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 9 Νοε 2015 - 7:59

Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάδια και θέλω να δοκιμάσω τα amsoil 15W-50 Racing Oil

Το πρόβλημα είναι ότι σε μία συζητηση που ειχα με έναν μάστορα που υποτίθεται ότι είναι και καλός στο θέμα λαδιών μου είπε ότι αυτά είναι καθαρά για αγωνιστική χρήση, δηλάδη βάλτα, μπες πίστα, καψτο και πέταξε τα μέτα. Στη επίσημη σελιδα της amsoil λεει ότι προορίζεται για αγωνιστική χρήση.

Οπότε το ερώτημά μου είναι το εξής, κάνουν για βολτίσιο αμάξι αυτά τα λάδια ή όχι?
Μιλάμε για εργοστασιακά specs με μερικά bolt-on πραγματακια σε γενικές γραμμές βολτίσιο αμάξι.
Το μοτερ είναι ca18det
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 9 Νοε 2015 - 8:21

Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και για βόλτα και πιστα

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
XANIOTHS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 114
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015
Ηλικία : 38
Τόπος : Χανια

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 9 Νοε 2015 - 8:55

Απο που τα παιρνετε?
Εγω μια ματια εριξα και τα βρηκα εδω
 http://www.ramtuning.gr/oil.php
ειναι πουθενα αλλου πιο φτηνα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DemonS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : Αγρίνιο-Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Δευ 9 Νοε 2015 - 9:30

Ναι πείτε από που όσοι ξέρετε.. Και εγώ 15-16 ευρω τα βρίσκω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Scorp_X

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 107
Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013
Ηλικία : 29
Τόπος : Athens - Bordeaux

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λαδια ca18det   Παρ 9 Σεπ 2016 - 7:10

Καλησπέρα σε όλους,

ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ λαδάκια... CA18DET σφυρίλατο με 10K km, που τώρα βρίσκεται στην Γαλλία, κοινώς γύρω στους 10 βαθμούς χαμηλότερη θερμοκρασία από Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή φοράω 5W40 Eneos Premium Hyper τα οποία τα άλλαξε ο μηχανικός όταν έκανε κάτι τροποποιήσεις (φλάτζα, βίδες, μπεκ). Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος, αλλά από ότι διάβασα μάλλον θα δω διαφορά στα επόμενα.

Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, τα καλύτερα τα είδα για AMSOIL Dominator 15W50, το οποίο όμως μου φαίνεται πολύ χοντρό για χειμώνα (και ειδικά εδώ) και επίσης AMSOIL δεν μπορώ να βρω πουθενά στην Γαλλία γιατί δεν εισάγουν (βρίσκω μόνο Signature 5W30 μαζί με κάτι marine oils....)

Γενικά σκέφτομαι να παίξω 5W30 (απόψεις?). Έψαξα λίγο στο google που ξέρει πολλά, και βρήκα αυτή την λίστα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να εμπιστευθώ βέβαια...

Τα εύκολα λοιπόν να βρω εδώ είναι AMSOIL Signature 5W30 όπως είπα και MOBIL 1 5W30, CASTROL Edge Titanium 5W30 και VALVOLINE SynPower 5W30 (γενικά ότι πιο εξεζητημένο δεν το ξέρουν καν), τα οποία είναι όλα πολύ ψιλά στην λίστα που βρήκα...

Ποια η γνώμη σας, έχετε δοκιμάσει κανένα από αυτά???

Ευχαριστώ!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Λαδια ca18det
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: