200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 CA18DET με GT2560R

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: CA18DET με GT2560R    Κυρ 6 Απρ 2014 - 2:43

Τι πίεση έχετε δουλέψει με μαμά πρόγραμμα την GT2560r σε CA18DET
Από τότε που την έχω βάλει δουλεύω 0,3bar γιατί είχα 3 δόντια λάθος στον ιμάντα και δεν είχα συμπίεση.
Σήμερα μέτρησα συμπίεση με σωστό χρονισμό και ήμουν πάνω από 10 άρα λέω να ανεβάσω λίγο πίεση.

GT2560R Spec

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
paul em.

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 24
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2014
Τόπος : Paleo Faliro

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: CA18DET με GT2560R    Δευ 12 Μαϊος 2014 - 13:38

Με FMIC, εξατμιση απο turbo και πισω φ76 χωρις καταλυτη,μανιταρι στην εισαγωγη και αβανς στις 15 μοιρες,επιανε κοφτη πιεσης τις κρυες μερες στο 0,8 bar!Δεν συναντησα καποιο προβλημα οσο καιρο το ειχα ετσι!(driftαμαξο)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: CA18DET με GT2560R    Τρι 13 Μαϊος 2014 - 4:21

Μ αρέσεις μπορώ να πω ότι θα το δοκιμάσω.
Είχες κάνει δυναμομετριση μήπως

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
paul em.

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 24
Ημερομηνία εγγραφής : 14/04/2014
Τόπος : Paleo Faliro

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: CA18DET με GT2560R    Τρι 13 Μαϊος 2014 - 10:21

Απαξ και δεν μπαινεις στον κοφτη πιεσης,μην ανυσηχεις για τιποτα!!δοκιμασε το να δεις μεχρι που θα κοψει...  :affraid: Ουτως η αλλως ειναι πιο safe απο την μαμα Τ25!Δεν ειχα κανει δυναμομετρηση αλλα εμπειρικα θα ελεγα γυρω στα 210-215hp.Το βασικοτερο ειναι οτι κραταει πιο πολυ πιεση στις ψηλες στροφες και εχει λιγοτερο lag στο πατα-ασε! Με μπουζι  NGK F5DPOR απο AUDI RS2.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
CA18DET με GT2560R
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: