200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 θεση σκαστρας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: θεση σκαστρας   Τρι 10 Ιουν 2014 - 22:25

επειδη το συζητησαμε στην τελευταια συναντηση, ειχα πει οτι υπαρχει μια εκθεση της Garrett σχετικα τη θεση της σκαστρας αλλα δεν την βρισκω.

αμα δεν την βρω,το γραφει κι εδω:

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/bov_wg

και αμα παρατηρησετε το εικονιδιο απο πανω που λεει application ,με το 240sx, αυτο ειναι υπαλληλου της garrett και τρεχει time attack με το 240.(αχρηστη πληροφορια της ημερας)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 4:40

Που το γράφει;

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 4:48

θα στα υπογραμμιζω αλλη φορα ρε  :roll: 

2. MAF (Mass Air Flow) sensor uses a recirculation (bypass) valve for best drivability.

Position valve close to the turbo outlet for best performance (if valve can handle high temp).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 12:02

Έχεις δει κάποιες άλλες αναφορές για αυτό το θέμα είναι ενδιαφέρον πάντως!

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 12:33

Λοιπόν μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα γιατί είναι πιο αποδοτική στον σωλήνα που πάει από το turbo στο Intercooler στην θερμή πλευρά δηλαδή.

Αν την βάλουμε στην κρύα μεριά στον σωλήνα μεταξύ intercooler και πεταλούδας θα πιέζετε όλος ο θερμός αέρας μέσα στο intercooler και θα το ζεσταίνει τσάμπα άρα θα χιάζεται πιο πολύς χρόνος να ψυχτεί ξανά.

Αν την βάλεις ακόμα και πάνω στο Intercooler από την μεριά της τουρμπίνας θα επιτρέπει να φεύγει όλος ο θερμός συμπιεσμένος αέρας πριν περάσει και μας ζεστάνει το intercooler.

Η σκιάστρα θα κάνει την ίδια δουλειά όπου και να την βάλεις αλλά με αυτόν τον τρόπο έχεις ακόμα ένα όφελος!

Πολύ καλό το θέμα που άνοιξες!

Και εδώ αυτά που λέει η Garret

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/blow_off_valves

Μειονεκτήματα

Στην περίπτωση όπου ένας αισθητήρας ροής μάζας αέρα (MAF) χρησιμοποιείται και βρίσκεται ανάντη από το σκάστρας, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα (ECU) θα εισφέρει περίσσεια καυσίμου, επειδή η ατμοσφαιρικά εξαεριζόμενα αέρα δεν αφαιρείται από τις μετρήσεις φορτίου εισαγωγής. Ο κινητήρας λειτουργεί συνέχεια εν συντομία με ένα μίγμα πλούσιο σε καύσιμο μετά από κάθε ενεργοποίηση της βαλβίδας.

Η πλούσια ανάμειξη μπορεί να οδηγήσει σε δισταγμό ή ακόμη και την παύση λειτουργίας του κινητήρα όταν το γκάζι είναι κλειστό, μια κατάσταση που επιδεινώνεται με υψηλότερες πιέσεις ώθηση. Περιστασιακές εκδηλώσεις αυτού του τύπου μπορεί να είναι μόνο μια ενόχληση, αλλά συχνά γεγονότα μπορεί τελικά να φθείρει το μπουζί και να καταστρέψει τον καταλυτικό μετατροπέα , όπως η αναποτελεσματικά καύση καυσίμου παράγει αιθάλη (περίσσεια διοξειδίου του άνθρακα) και των άκαυστων καυσίμων στη ροή των καυσαερίων μπορεί να παράγει αιθάλη στο μετατροπέα και να οδηγήσει το μετατροπέα πέρα από την κανονική του θερμοκρασία λειτουργίας εύρος.

Μια εναλλακτική μέθοδος για την αξιοποίηση τόσο MAF και σκάστρα είναι να έχουμε το MAF που βρίσκεται κάτω από το ρεύμα μεταξύ του intercooler και την πλάκα πεταλούδας. Αυτό είναι γνωστό ως Blow-through αντί του παραδοσιακού Ισοπαλία-through που έχει συσταθεί. Φροντίδα πρέπει να λαμβάνεται ως προς τη θέση του MAF για να αποτρέψει τη ζημία στο ευαίσθητο στοιχείο. Για παράδειγμα, σε ένα SR20DET κινητήρα, το MAF πρέπει να είναι τουλάχιστον 12 "από το έλασμα της πεταλούδας, και η βαλβίδα θα πρέπει να είναι αφαιρέσεως 6" από τον αισθητήρα MAF. Χρησιμοποιώντας μια μέθοδο εμφυσήσεως-through, η MAF δεν θα επηρεαστεί από το άνοιγμα σκάστρας καθώς η πίεση εξαερώνεται πριν φτάσει ο αέρας το MAF.

Μία μέθοδος που χρησιμοποιείται για την άμβλυνση του προβλήματος έχει να μειώσει την πίεση υπερπλήρωσης, η οποία μειώνει τον απαιτούμενο όγκο εξαερισμού και παράγει λιγότερη επιβάρυνση σε σχέση με υπολογισμό από την ECU. Ο αέρας μπορεί να ανακυκλώνεται πίσω στην πρόσληψη, μια τυπική απόθεμα ρύθμισης για τα αυτοκίνητα με τα ανάντη αισθητήρα MAF. Η κατάσταση μπορεί επίσης να διορθωθεί με την αλλαγή του συστήματος μέτρησης καυσίμου πάνω σε ένα απόλυτης πίεσης πολλαπλής αισθητήρα, μια μετατροπή που συνήθως απαιτεί μια συμβατή ECU δευτερογενή αγορά ή piggy-back ελεγκτή καυσίμου. Ο αισθητήρας MAP παρακολουθεί την απόλυτη πίεση στην πολλαπλή ανά πάσα στιγμή και θα εντοπίσει σωστά την αλλαγή που συμβαίνει όταν οι αεραγωγοί βαλβίδας, επιτρέποντας την ECU για τη μείωση της μέτρησης καυσίμου ανάλογα.

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 12:53

ψαχνω να βρω μια εκθεση της garrett Που τα εξηγουσε.

αναμεσα στους λογους ειναι :
η σκαστρα αντιδρα πιο γρηγορα στις αλλαγες, και ο αερας που επιστρεφει με πιεση στην εισαγωγη της τουρμπινας (για μας που τις εχουμε recirculating) βοηθαει να κρατησει την τουρμπινα σε καλη ταχυτητα.

2ον βοηθαει στην ψυξη του intercooler γιατι ο αερας που φευγει και ξαναγυρναει στην τουρμπινα δεν εχει ψυχθει, οποτε "προλαβαινει" το intercooler να κρυωσει λιγο (ε, δεν το λεω γω, μη μου πετατε πραματα)...αμα αναλογιστεις ποση ωρα εισαι με το γκαζι πατημενο, σε σχεση με το ποση ωρα διαρκει μια αλλαγη....

επισης λογω των θερμοκρασιων του αερα στην τουρμπινα πριν το intercooler (100+) πρεπει να χρησιμοποιηθει σκαστρα χωρις λαστιχενιο διαφραγμα γιατι θα την κλαψετε συντομα. εγω εβαλα μια SARD που ειναι σφυρηλατημενη απο λιωμενα κατανα και δεν μασαει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: θεση σκαστρας   Πεμ 12 Ιουν 2014 - 13:07

καλα αυτο που λες για τον MAF εξυπακουεται, δεν σε εμποδιζει κατι να την βαλεις κοντα στην πεταλουδα και να τραβηξεις σωληνα και να την κανεις recirculating. για μενα ο μονος σοβαρος λογος να μπει κοντα στην τουρμπινα ειναι η γρηγορη αποκριση του αερα, να παει απο την παραγωγη στην επανα-καταναλωση... βεβαια η επιστροφη πρεπει να γινει οσο γινεται μακρια απο τον MAF για να μην επηρεαστει απο τον αερα που επιστρεφει. γι αυτο το εχω βαλει οσο πιο κοντα στην τουρμπινα, και να κοιταει μακρια απο τον MAF

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
θεση σκαστρας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: