200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 sr20 s14 vs rb25

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Scorp_X

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 107
Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013
Ηλικία : 29
Τόπος : Athens - Bordeaux

ΔημοσίευσηΘέμα: sr20 s14 vs rb25   Τρι 24 Ιουν 2014 - 10:09

Καλησπέρα παιδιά

είμαι σε δίλημμα όσων αφορά το τι μοτέρ να φορέσω στο 200άρι μου (s13).

Μέχρι στιγμής είχα κλείσει στον sr20det s14, ο οποίος είναι αξιόπιστος και σχετικά καινούριος, μπορείς να πεις και οικονομικός στην εργοστασιακή του μορφή (άντε να του βάλεις κι ένα πρόγραμμα) χωρίς να υστερεί σε δύναμη, και επίσης έχει δυνατότητες να φτάσει 350-450 άλογα σχετικά εύκολα. Επίσης μπαίνει κουτί στις βάσεις του αμαξόματος, οπότε δεν χρειάζεται και πολύ δουλειά να μπει...

Πρόσφατα όμως ένας φίλος μου πρότεινε την λύση του rb, και συγκεκριμένα έναν rb25det... Το μοτέρ δεν το ξέρω και δεν έχω ακούσει πολλά.

Τα θέματα τα οποία με ταλαιπωρούν είναι:
α) ο rb μπαίνει στο αμάξι ως έχει ή θέλει άλλες βάσεις/μετατροπές και τα ρέστα??
β) ο rb είναι πιο βαρύς σε σχέση με τους ca και sr (οι οποίοι αν δεν κάνω λάθος είναι πολύ κοντα σε βάρος), πως θα επιρεάσει αυτό την συμπεριφορά του αυτοκινήτου??
γ) τι ξέρουμε για την κατανάλωση του rb? για τον sr ξέρω ότι μπορεί να σου βγάλει μια μέση κατανάλωση γύρω στο 10-12, την οποία δεν λες υπερβολική. (γιατί άμα είναι να μαζεύεις λεφτά μια βδομάδα για μια βόλτα, ας το αφήσουμε καλύτερα....)

Γενικά εδώ υπάρχουν κάτοχοι και sr και rb, ποια η γνώμη σας??
Αυτό που θέλω είναι μετά την μετατροπή να έχω ένα αμάξι γύρω στα 250 άλογα (300 max) το οποίο να παλεύω να το πάρω και μια ήρεμη βόλτα χωρίς να μου κάψει 25λίτρα τα 100χιλιόμετρα...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και αναμένω γνώμες!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τρι 24 Ιουν 2014 - 14:16

α) Θέλει άλλη γέφυρα η πατέντα στην υπάρχουσα
β) Εννοείτε ότι είναι πιο βαρύς γιατί είναι μαντέμι και εξακύλινδρος αλλάζει η κατανομή βάρους αλλά όχι σε τρελές αλλαγές συμπεριφοράς
γ) Έχει την μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά εξαρτάτε και από το σαζμαν και την τελική σχέση μετάδοσης επίσης και από το βήμα του διαφορικού

Για 250 με max 300 θα έφτιαχνα το CA προσωπική μου άποψη.

https://sites.google.com/site/wwwdriftworksgr/s13-swap-skyline-rb25

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τρι 24 Ιουν 2014 - 23:43

εγω εχω s14 SR, γυρω στα 350 αλογα. η καταναλωση του ειναι γυρω στα 10 με 12 με 740αρια nismo μπεκ και walbro τρομπα, και φοραω και λιγο πιο κοντη σχεση μεταδοσης που ανεβαζει λιγο την καταναλωση (δεν κανω συχνα ταξιδια αντε 2 το χρονο, οποτε ειναι αμαξι πολης)

η προσωπικη μου γνωμη:
τα καλα του SR: αμα σου ανοιξουν το καπω οι μπατσοι δεν βγαζει ματι οτι ειναι αλλαγμενο το μοτερ. φενεται εργοστασιο. βγαζει περρισοτερη δυναμη απ οτι χρειαζονται οι περρισοτεροι καθημερινοι οδηγοι, ακομα και χωρις να το ανοιξεις (αντεχει 400 αλογα μαμα)

τα κακα: ο μεταβλητος μπορει να χαλασει και κοστιζει να τον φτιαξεις. η εναλλακτικη ειναι να τον καταργησεις αλλα ειναι μαλακια.
η ψυξη ειναι ενα θεμα που πρεπει να δοθει ιδιεταιρη σημασια.

τα καλα του RB: ειναι 6κυλινδρο, και κατα συνεπεια εχει πιο υσηχη και στρωτη λειτουργια.
πιο πολυ ροπη, και μεγαλυτερη αντοχη σε βελτιωση (φτανει 500 και βαλε κλειστο)
επισης εφ οσον θα εχεις rb, θα εχεις και το αναλογο σασμαν το οποιο δεν σπαει με τιποτα.

τα κακα: κοστος. η μετατροπη κοστιζει παραπανω, οχι σαν μοτερ, αλλα σαν περιφερειακα και εργασιες.
χωροταξια. πιανει πολυ χωρο και στριμοχνωνται ολα.
ψυξη. δεν χωραει το μαμα βεντιλατερ , ουτε κανενα ψυγειο τερας.
απο κει και περα εχει καποια προβληματα το rb τα οποια περρισοτερο αφορουν τους drifter-καφτες, με υπερβολικη παροχη λαδιου στην κεφαλη και τετοια, τα οποια για να φτιαχτουν πρεπει να ανοιχτει το μοτερ. νομιζω δεν αφορα καποιον που το χρησιμοποιει πολιτισμενα στο δρομο.

bottom line: εγω για να κρατησω το κοστος χαμηλα θα εβαζα ενα s13 sr20 χωρις μεταβλητο, γενικως παιζουν στα μισα λεφτα... και μετα , εναν powerfc, μπεκ s15, μια 2860rs, ψυγειουμπα, intercooler εξατμιση maf z32 αντλια βενζινης και εισαι ετοιμος ...μεχρι 360-380, και τουρμπισμα απ τις 2500
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Scorp_X

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 107
Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013
Ηλικία : 29
Τόπος : Athens - Bordeaux

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 0:51

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες!!

Verone έγραψε:

Για 250 με max 300 θα έφτιαχνα το CA προσωπική μου άποψη.

Υπό άλλες συνθήκες θα το έκανα, αλλά αν θυμάσαι σου είχα πει ότι το μοτέρ μου έχει διαρροή λαδιού (όχι τίποτα σοβαρό, σκέψού από Γενάρη μέχρι τώρα δεν έχω συμπληρώσει και ακόμα γεμάτο είναι) αλλά θα προτιμούσα να μην ρίξω λεφτά σε αυτό. Επίσης το θέλω 250 max 300 τώρα, αν μου την δώσει να το ανεβάσω, αλλιώς είναι να αλλάξω μόνο 2-3 περιφερειακά και να το φτάσω 400 και άλλο να θέλω είτε να ανοίξω μοτέρ είτε να αλλάξω αφού του έχω σκάσει τόσα λεφτά...

aga έγραψε:

bottom line: εγω για να κρατησω το κοστος χαμηλα θα εβαζα ενα s13 sr20 χωρις μεταβλητο, γενικως παιζουν στα μισα λεφτα... και μετα , εναν powerfc, μπεκ s15, μια 2860rs, ψυγειουμπα, intercooler εξατμιση maf z32 αντλια βενζινης και εισαι ετοιμος ...μεχρι 360-380, και τουρμπισμα απ τις 2500

Aga το σκέφτηκα κι αυτό, δηλαδή να πάρω τον s13 αντί για s14, αλλά σκεφτόμουν ότι δεδομένου ότι είναι πιο καινούριο είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες να είναι σε καλή κατάσταση και είναι 250 άλογα μαμά οπότε σε πρώτη φάση το κουμπώνω και δεν θέλει τίποτα... Άσε που μου αρέσει πολύ η κούρμπα που κάνει στο πίσω μέρος!!  :P 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 0:57

ναι αυτη η κουρμπα ειναι λειτουργικη. εχει μεταλλικα φιλτρα και διαφραγματα για τις αναθυμιασεις μεσα.
μη το θεωρεις σιγουρο οτι επειδη ειναι μεταγενεστερο θα ειναι και σε καλυτερη κατασταση... ειναι τζογος οταν αγοραζεις μοτερ. το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να μετρησεις συμπιεση στο μοτερ που θα ειναι να αγορασεις, και αν ειναι οκ, πριν το βαλεις να του αλλαξεις οτι περιφερειακα εχει, μεχρι και το τελευταιο σωληνακι. αντλια λαδιου, νερου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
InSane

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 154
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2013
Τόπος : Ksereis esy

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 10:58

Η καταναλωση ειναι καθαρα θεμα οδηγησης και διαθεσης..
Στo rb με στοκ ecu και μπεκ εχω δει ακομη και 9αρια/100κμ (drive_it like micra) αλλα και 25+ με οδηγηση πιστας (drive_it like u stole it)!
Γενικα μια καλη βραδια με πατηματα παντιλικια και διαδρομη κοστιζει γυρω στα 25 με 30€ οποτε κατ'εμε δεν καιει!

Το μελανο σημειο ειναι οτι ειναι 2500cc και στο ρελαντι που το κρυωνεις/ζεσταινεις η 6αδα ψεκαζει..στην πορεια πιστευω οτι εχει ελαχιστες διαφορες με τα υπολοιπα μοτερ στην καταναλωση οποτε δεν θα επρεπε να σε επηρεασει και πολυ το θεμα αυτο στην επιλογη σου.


Υ.Γ. Ο ηχος απο το 6κυλινδρο ειναι μεγαλη "ξεσηκοστρα" και χρειαζεται τεραστιες ικανοτητες αυτοσυγκρατησης για να το πας χαλαρα :P :lol!:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.instagram.com/insane_rbs13/
jimakos92



Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημερομηνία εγγραφής : 22/11/2013
Τόπος : Melbourne

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 12:56

χαχαχ το Υ.Γ ολα τα λευτα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
M1tsos



Αριθμός μηνυμάτων : 73
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2013
Τόπος : κομοτηνη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 14:39

μετα απο 2 χρονια με rb25 βελτιωμενο και μετα απο 2 μηνες με τερμα μαμα ca 18  και μετα λιγα sr20 που εχω οδηγησει και με εχουν κανει βολτα και εχω συζητηση με ατομα που εχουν sr. ψυφιζω rb25  Με κλειστα ματια.  τερας αξιοπιστιας  ροπη ηχος  δυναμη και οσο για τα κοιλα μι φανταστεις τρελες διαφορες οπως επισεις και για την καταναλωση  . με το  δικο μου ειχα  8 λιτρα στα 100 σε ταξιδι πηγαινοντας με 120.  μεσα στην πολη ειχα γυρο στο 12-14αρι   πηγαινοντας ηρεμα.

αλλα οπως ειπε και ο φιλτατος πιο πανω.  το γαμιμενο το ζηταει ο οργανισμος του θελει πατημα πως το λενε και μολις ανοιγει εκεινο το γαμιμενο το εξτερναλ χυνεις απο καυλα απο τον ηχο του ( συγνωμη που τα λεω κατ αυτον τον τροπο αλλα ειναι αληθεια). ακομα και σε rb26 που εχω κανει βολτα και βελτιομενο πιο δυνατο απο το δικο μου και με 2πλο εξτερναλ  δεν ειχε την ηχαρα που ειχε το δικο μου.  επισεις αντεχει πολυ περισσοτερο απ οτι λενε ολοι.  ολοι γραφουν και λενε μεχρι 1.2 bar αντεχει η φλατζα και μεχρι 1.4 το μοτερ. εγω απο τριπιμενο σολινακι σηκωσα και 1.8 3-4 φορες  και σηκωνα και γενικα 1.5   1.3 αναλογα.  δεν εκανε ποτε κιχ το μοτερ και φορουσα και μαμα φλατζα και ειχε 90000 χιλιομετρα το μοτερ.. και μου χει συγχωρεσει λαθοι και λαθοι  οπως  σηκωσα 2 φορεσ θερμοκρασια 125-130  βαθμους βραζαν νερα καπνοι κακο. και μια φορα φυγαν ολα τα νερα απο διαροη απ την αντλια νερου. ξαναμετρησα συμπιεση ολα ρολοι τα νουμερα μπομπα. στα 400 αλογα ας πουμε ενα rb δουλευει το ιδιο ανετα με ενα sr20 sta 300...  να ξερεις ομως για το θεμα καταναλωσης οτι  Μεχρι 0.8 οταν το δουλευα στις αρχες ακομα και στα πατηματα κοφτιασματα και τετοια δε μπορω να πω οτι εκαιγε τρελα. σχεδον τα ιδια με sr20 και ca18  παντα μιλαω στα ιδια αλογα και τα 3 μοτερ. οταν το πατουσα στο 1.5 bar ομως εκει ηθελα 10 ευρο βενζινη για 3-4 πατηματα απο 0 μεχρι 240 χιλιομετρα.  τελος φιλε μου αυτο που εχω να σου προτεινω με την λιγη γνωση και λιγη εμπειρια μου. αν εισαι αναμεσα σε sr20 και rb25 και δεν εχεις φοβους για να σου ανοιξουν καπο και γενικος δε φοβασαι παρε rb βγαινει στα ιδια λεφτα η αγορα. +300 ευρο  βασεις μηχανης και γεφυρα. εγω στη θεση σου ομως θα εκανα υπομονη 6-12 η 18 μηνες να μαζεψω 3000-4000 ευρο και θα βαζα μια και μια ενα rb26 μιας και ειναι  το Top
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Τετ 25 Ιουν 2014 - 21:46

μπορει τα sr με τα rb25 να εχουν παραπλησιες τιμες, αλλα το rb θελει και σασμαν , το οποιο εχει 500-700 ευρω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Πεμ 26 Ιουν 2014 - 2:34

και κεντρικό αμα πάρεις Rb25 σασμαν..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
M1tsos



Αριθμός μηνυμάτων : 73
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2013
Τόπος : κομοτηνη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Πεμ 26 Ιουν 2014 - 19:03

μια μετατροπη sr20 s14 black top με μεταβλητο κοστιζει 2300-2500 μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο ενα rb25 μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο κοστιζει 2000-2400...

λογο οτι οι περισσοτεροι στην ελλαδα αγοραζουν sr εχει ανεβει η τιμη του και η ζητηση του σε σημειο να ξεπερναει και το vg30 kai to rb25 στην τιμη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Παρ 27 Ιουν 2014 - 5:31

O Sr που λες παίζει 2000-2200..και χωρίς μεταβλητό 1800..ο rb για να κάτσει όμως θελει έξτρα πραγματα Π ανεβαζουν το κόστος!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
M1tsos



Αριθμός μηνυμάτων : 73
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2013
Τόπος : κομοτηνη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Παρ 27 Ιουν 2014 - 12:11

κοιτα αναλογα ποιος το πουλαει το Sr και σε ποιον..

το μαυροκαπακο απο σ14 με μεταβλητο το βλεπω οτι το δινουν ολοι στανταρ τιμη 2300...

το κοκκινοκαπακο χωρις μεταβλητο απο σ13 το δινουν 1800-1900.. και το rb25 το χω δει και 1800 και 2200 και 2400 αναλογα..

και θες + 300 ευρο για βασεις και γεφυρα..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 28 Ιουν 2014 - 4:42

Με 2300-2500 φερνεις ολοκληρο τροπετο παντως
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
M1tsos



Αριθμός μηνυμάτων : 73
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2013
Τόπος : κομοτηνη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 28 Ιουν 2014 - 5:22

project_S13 έγραψε:
Με 2300-2500 φερνεις ολοκληρο τροπετο παντως

επειδη δε γνωριζω το τροπετο εκτελωνιζεται? σαν αγορα? δηλαδη θα σου χωσουν φορο στο 2500 ευρο 23% φορο εκτελωνισμος + ναυλα εκτελωνιστη και τα λοιπα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 28 Ιουν 2014 - 6:02

λογικα εχει φορο..δε ξερω ,μονο που τα 2300-2500  που λεω εγω ειναι κομπλε με μεταφορικα φορο αν εχει κτλ το παιρνεις και το πας σπιτι σου!!για sr20..rb δε θυμαμαι..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 28 Ιουν 2014 - 9:32

αμα μ αυτα τα λεφτα φερνεις s15 τροπετο εχεις βγαλει τρελλο κερδος, μονο απο τη φανοποιεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
alexisgsxr

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 198
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : xolargos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 28 Ιουν 2014 - 21:53

αναλογα την χρηση διαλεγεις και το αναλογο μοτερ..και τα λεφτα βεβαια που διαθετεις οχι μονο την στιγμη της αγορας αλλα και αργοτερα οταν οι φθορες αρχιζουν να σου κτυπουν την πορτα...μην βλεπετε μονο το δεντρο αλλα και το δασος...
για τα αλογα που λες φιλε μου μεινε στον ca..
αν τωρα θελεις κατι αλλο sr κοκινοκαπακο..και μπολικι τυχη γιατι τα μεταχειρο ειναι παντα ζαρια!!
κεντρο βαρους το ιδιο και βαζεις ενα απο τα καλυτερα μοτερ εβερ..
rb θα εβαζα για δυο μονο λογους..ηχος και αγωνες ντραγκ
υγ.ευχομαι οτι παρεις να ειναι τεφαρικι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
project_S13

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 685
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Κυρ 29 Ιουν 2014 - 1:07

aga έγραψε:
αμα μ αυτα τα λεφτα φερνεις s15 τροπετο εχεις βγαλει τρελλο κερδος, μονο απο τη φανοποιεια.

για s13-s14 sr χωρις φανοποιεια συνηθως..τωρα αν το τελευταιο εξαμηνο αλλαξε η τιμη δε το γνωρίζω..ειναι και που θα πέσεις πάντα!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 432
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Κυρ 29 Ιουν 2014 - 23:52

αν φερεις τροπετο S14a θελω εγω τη φανοποιεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
M1tsos



Αριθμός μηνυμάτων : 73
Ημερομηνία εγγραφής : 17/12/2013
Τόπος : κομοτηνη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 5 Ιουλ 2014 - 15:59

καποιος ειπε πιο πανω οτι με rb25 σασμαν θες και κεντρικο. δεν πιστευω οτι ισχυει. εγω στο δικο μου φοραω μαμα κεντρικο απο s13 αντεχει μεχρι 600 αλογα. και μεχρι τα 400-430 που εχω φτασει εγω δεν ειχα θεμα. βεβαια δε το βαλα ποτε σε πιστα η σε ντριφτ καταστασεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 5 Ιουλ 2014 - 21:24

τι σασμαν φορας μητσο?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gogosx

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 31
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2014
Τόπος : φλωρινα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 12 Ιουλ 2014 - 5:31

εγω φιλε επειδη αλλαξα προσφατα το ca για sr απο s14 και ακομα καταλαβαινω την διαφορα τους ,εχω να σου πω οτι το sr ειναι ακριβως το μοτερ που χρειαζοταν το 200sx για να ειναι ενα γρηγορο sport coupe.κινει αξιοπρεπεστατα την καροτσα στο ταξιδι και στα παιχνιδια ακομα και μανησιο,κατι που το ca δεν κανει...ειναι πιο οικονομικο απο το ca(ρεκορ 6,7λιτ/100χλμ με 100χλμ/ωρα αλλα οδηγηση σαν να εχει καψει φλαντζα κεφαλης) και πιο αξιοπιστο.τα vg-rb δεν ειναι ακριβως αυτο που θελει το σασι και ειναι πολυ παραπανω γι'αυτο χρειαζεσαι φρενα κ.α για να το κανεις καλο συνολο.πιστευω σε αυτο που λεω συμφωνουν και οι ιαπωνες της nissan που βαλανε sr στο 200αρι και οχι rb ή κατι αλλο.διευκρινιζω οτι δεν ειχα ποτε rb και δεν μπορω να εχω ιδιαιτερα τεκμηριωμενη αποψη για τα 200αρια με rb γι'αυτο και γραφω <<πιστευω κτλ>>.παντως χαιρομαι που εχει πολλα 200αρια με rb γιατι εχουν κανει αυτους με τα 500αρια evo-impreza-350z-m3 κτλ να βλεπουν 200sx και να σφυρανε αδιαφορα φοβουμενοι οτι εχεις rb!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
InSane

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 154
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2013
Τόπος : Ksereis esy

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 12 Ιουλ 2014 - 8:09

Όταν βάλεις σασμαν από rb25 θέλει κεντρικό ή πάτεντα στον κεντρικο γιατί δεν ταιριάζει το καρέ και όχι γιατί δεν.αντέχει την δύναμη. Με σασμαν rb20οόλα κουμπωνουν σαν μανισια αλλά υστερεί λίγο σε αντοχές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.instagram.com/insane_rbs13/
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 12 Ιουλ 2014 - 10:04

gogosx έγραψε:
.παντως χαιρομαι που εχει πολλα 200αρια με rb γιατι εχουν κανει αυτους με τα 500αρια evo-impreza-350z-m3 κτλ να βλεπουν 200sx και να σφυρανε αδιαφορα φοβουμενοι οτι εχεις rb!!!

πιστεψε με, και sr να εχεις χεζονται. καλα το 350z τι το ανεφερες πιο αργο στην κατηγορια δεν παιζει...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gogosx

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 31
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2014
Τόπος : φλωρινα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: sr20 s14 vs rb25   Σαβ 12 Ιουλ 2014 - 10:20

δεν το ηξερα οτι ειναι αργο,αλλα τι να περιμενεις απο αυτοκινητο με μοτερ renault?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
sr20 s14 vs rb25
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: 200sx Forum :: Συζητήσεις-
Μετάβαση σε: