200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 Ροική εξέλιξη στο καπακι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τρι 30 Σεπ 2014 - 12:47


Superflow

Οριζόντια ο κυβισμός ανά κύλινδρο
Οι επικλινές στροφές
Αριστερά ροή ανά κύλινδρο
Δεξιά ίπποι ανά κύλινδρο

Αυτό το πινακάκι δείχνει κατά μέσο όρο ανάλογα τα cfm και τις στροφές πόσα περίπου άλογα αντιστοιχούν.
Όταν τελικά κάνουμε ροηκη αλλά σωστή ροηκη θέλουμε στις ίδιες στροφές να αποδίδει περισσότερα cfm.
Σίγουρα μπορούμε να αυξήσουμε στην εισαγωγή από 18-21% και εξαγωγή από 10-13% με τις ίδιες βαλβίδες.

Αυτά με απλά λόγια σε λίγο καιρό περισσότερα με αποδείξεις.

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 2:54

περρισοτερη ροη δεν ειναι απαραιτητα καλυτερο. οι κατασκευαστες το ξερουν αυτο, αυτοι φτιαχνουνε τους κινητηρες ωστε να εχουν την καταλληλη ροη στο φασμα που θελουν. πχ τον SR μπορει να τον φτιαξανε να εχει την καλυτερη ροη του στις 2.5-4.000 rpm.

οποιοι ειχαν διαβασει το Blog του motoman πριν χρονια θα ειχανε δει οτι βελτιωνε τις R1 βαζοντας εποξικη κολλα μεσα στους αυλους και ΜΕΙΟΝΩΝΤΑΣ τη ροη , γιατι αυτο αυξανε την ταχυτητα του αερα, και εδινε μεχρι και 10 αλογα στα GSXR... που θελω να καταληξω... περρισοτερο δεν ειναι παντα καλυτερο....αυτα τα πραματα θελουν προσοχη, και να ξερει καταρχην για τι χρηση προοριζεται το αμαξι. ενα δρομισιο με μαμα τουρμπινα η λιγο μεγαλυτερη, να του κανεις αγωνιστικο porting στην κεφαλη περρισοτερο κακο παρα καλο θα κανει...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 4:27

Εγω παντως παιδια ιδαιτερα στα δικα μας καπακια δεν εχω ακουσει καποιον που να ειναι απιστευτος... Αν μαθετε καποιον πες τε μου κι εμενα γιατι οταν ερθει να το σφυριλατησω κι εγω την σκεφτομαι δυσπιστα την ροΪκη..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 4:32

εγω ειμαι η του υψους η του βαθους. η θα εκανα τα βασικα, δλδ ενα καθαρισμα τα φλας απο το καλουπι, και port matching στις πολλαπλες εισαγωγης εξαγωγης να μην εχουν σκαλοπατια (κανει τεραστια διαφορα, και ειναι πανευκολο) , αλλα αμα ενδιαφερομουνα πραγματικα να βγαλω τα μεγιστα θα το στελνα σε εταιρια που κανει ροικη με cnc , που θα κανει σιγουρα ολους τους κυλινδρους ιδιους, και θα εχει τα βελτιστα αποτελεσματα. αλλα αυτες οι δουλειες πανε χιλιαρικο και πανω...δεν ειναι για δρομισια αμαξια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 4:44

Ακου....Επειδή σε λίγο καιρο που θα μπορω να ανεβαζω και φωτο θα καταλαβεις ποσο απο την αρχη φτιάχνω το παλιοαμαξο... και επειδη λεφτα δεν υπαρχουν παρα μονο ονειρα προς το παρον... αν ήταν να φτάσω στο 800αρι έστω... θα το έκανα vet.- οσοι εχουν ασχοληθει εστω και λιγο θα ξερουν τις καθετες βαλβιδες σαν αγωνιστικου αναβασιαρικου την ροπη το μαμα στροφιααρισμα με το καλημερα 8400 και σαν απολορυφωμα την μεταβλητοτητα πλεον..Απλα εχει πολλυυυυυ πατεντα και δεν αξιζει κατω απο 400 άλογα μιας και το στροφαρισμα κατω απο 30αρατουρμπινα τις τελειωνει και τις κανει αχρηστες... Οπότε η αποψη μου μια ροική ηπια για να ξερεις οτι δεν θα κανει καμια χοντραδα ο καθε ενας και πρεπει αν ειναι αποτυχημενη να ξανακατεβαζεις καπακι γιατι οποιον ρωτησεις με ροικη που απετυχε θα καταλαβεις τι μανικι περασε..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 4:54

γενικως η ροικη στα τουρμπατα δεν κανει τοσο σπουδαια δουλεια οσο στα ατμοσφαιρικα. στα τουρμπατα απλα πρεπει να βρεις ποιο ειναι το bottleneck που σου κοβει ροη και να το βελτιωσεις. Οσο σπρωχνει η τουρμπινα, ο αερας θα μπει. η μετατροπη σε VET ειναι γαματη αλλα οπως ειπες αξιζει μονο για οσου στοχευουνε πολυ ψηλα. εχω δει VET να βγαζει ομοια ροπη και αλογα με RB28...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 5:01

Ναι αδερφε ειναι αλλου!!!!Αν τελειωσω το αμαξακι ισως να το εκανα καποια στιγμη vet.. ετσι γιατι αξιζει.....να το ακους να ουρλιαζει σαν s2000.... αλλα με μπαμ μπουμ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 432
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ροική εξέλιξη στο καπακι   Τετ 1 Οκτ 2014 - 11:11

spiros έγραψε:
Ναι αδερφε ειναι αλλου!!!!Αν τελειωσω το αμαξακι ισως να το εκανα καποια στιγμη vet.. ετσι γιατι αξιζει.....να το ακους να ουρλιαζει σαν s2000.... αλλα με μπαμ μπουμ...
ειχαμε αρκετους, εφερα κι αλλον εναν διαολο στο φορουμ να μας διαβολιζει...!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ροική εξέλιξη στο καπακι
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: