200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET   Κυρ 5 Οκτ 2014 - 9:53

Ψαχνοντας για αναβαθμιση περιφερειακων επεσα σε ενα ενδιαφερον θεματακι. Πριν κατι χρόνια ειχε βρει το καρτερ στο 13αρι μου ελαφρα σε χωμα μιας και ολοι ξερουμε ποσο χαμηλο ειναι... Μαλιστα πηγαινα αργα γιατι δεν ημουν σιγουρος αν θα περνουσα και με το που ακουσα το καρτερ να γλυφει χωμα εκοψα κατ'ευθειαν και γυρισα πισω.. Η ζημια ομως χωρις να το ξερω ειχε ηδη γινει! Απο κωλοφαρδια την επομενη εβδομαδα πηγα και εγκατεστησα το defi στο αμαξι το για το οποιο επρεπε να κανω τρυπα στο καρτερ για τον δεικτη θερμοκρασιας... Εκει βρηκαμε οτι ο πατος του καρτερ ειχε σπρωχτει και ο συλεκτης λαδιου ειχε σχεδον ταπωσει... Σκεφτειτε δηλαδη απο το πουθενα να τα φτυσει το μοτερ και να μην ξερεις το γιατι... Για να μην πολυλογω... στα παρακατω link θα δειτε οτι τα μαυροκαπακα s13 παιρνουν απευθειας του s14+s15 τον συλεκτη ενω νομιζω στο κοκκινοκαπακο κατι παιζει με την βασουλα νομιζω. Με αυτη την αναβαθμιση εχει πολυ μεγαλυτερη απορροφηση σαν σχημα οχι σαν ροη... Και λογω των σχισμων φανταζομαι οτι ειναι πρακτικα αδυνατον να ταπωθει... Επισης παιρνοντας εναν συλλέκτη απο s15 χρειαζεστε και την μεταλικη φλατζουλα του ενω τα s13 δεν ειχαν φλατζα αλλα o-ring...

http://fightingwithshit.blogspot.gr/2012/09/s13-oil-pickupstrainer-upgrade.html
http://forums.nicoclub.com/s13-to-s14-oil-pick-up-strainer-upgrade-t400139.html
http://community.ratsun.net/topic/52197-el-compa-510-sr20det-memorial-build/page-5
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1301
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET   Κυρ 5 Οκτ 2014 - 10:35

Όσο ποιο μεγάλη η τρύπα τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να ρουφήσει αέρα.
Επειδή δεν το έχω ψάξει καθόλου το SR20 γιατί προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει στα καρτερ τους έχουν διαφορές εργοστασιακά;

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET   Κυρ 5 Οκτ 2014 - 10:43

Νομίζω καμία... το να ρουφηξει αερα ειναι στιγμιαιο και αμελητεο ισως αφου με τις σχισμες που υπαρχουν στις πλαγιολισθησεις θα βρισκει πιο ευκολα λαδι... Επισης στα SR καθως στα CA δεν θυμαμαι ειναι must η αλλαγη σε μεγαλύτερο καρτερ γιατι η ποσοτητα για διλητρο μοτερ ειναι γελοια συν οτι λογω μεγαλυτερης ποσοτητας λαδιου θελει πολυ περισσοτερη ωρα το λαδι να υπερβει τις φυσιολογικες του θερμοκρασιες.. Σε συνδιασμο με ενα ψυγειο λαδιου εισαι αρχοντας...

Ξεχασα... Τα SR που ξερω περισσοτερο εχουν θεματακια με την τρομπα λαδιου στα οποία θεωρειται πολυ καλη αναβαθμιση απο gtir ή απο vvl με μια μικρη μετατροπη αποστατη νομιζω λογω της αλλαγης επιπεδου που δημιουργειται και κανει μια μικρη γωνια στο πατημα το λουρι..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisS14

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 432
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Αττική

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET   Δευ 6 Οκτ 2014 - 2:27

spiros έγραψε:
Ψαχνοντας για αναβαθμιση περιφερειακων επεσα σε ενα ενδιαφερον θεματακι. Πριν κατι χρόνια ειχε βρει το καρτερ στο 13αρι μου ελαφρα σε χωμα μιας και ολοι ξερουμε ποσο χαμηλο ειναι... Μαλιστα πηγαινα αργα γιατι δεν ημουν σιγουρος αν θα περνουσα και με το που ακουσα το καρτερ να γλυφει χωμα εκοψα κατ'ευθειαν και γυρισα πισω.. Η ζημια ομως χωρις να το ξερω ειχε ηδη γινει! Απο κωλοφαρδια την επομενη εβδομαδα πηγα και εγκατεστησα το defi στο αμαξι το για το οποιο επρεπε να κανω τρυπα στο καρτερ για τον δεικτη θερμοκρασιας... Εκει βρηκαμε οτι ο πατος του καρτερ ειχε σπρωχτει και ο συλεκτης λαδιου ειχε σχεδον ταπωσει... Σκεφτειτε δηλαδη απο το πουθενα να τα φτυσει το μοτερ και να μην ξερεις το γιατι... Για να μην πολυλογω... στα παρακατω link θα δειτε οτι τα μαυροκαπακα s13 παιρνουν απευθειας του s14+s15 τον συλεκτη ενω νομιζω στο κοκκινοκαπακο κατι παιζει με την βασουλα νομιζω. Με αυτη την αναβαθμιση εχει πολυ μεγαλυτερη απορροφηση σαν σχημα οχι σαν ροη... Και λογω των σχισμων φανταζομαι οτι ειναι πρακτικα αδυνατον να ταπωθει... Επισης παιρνοντας εναν συλλέκτη απο s15 χρειαζεστε και την μεταλικη φλατζουλα του ενω τα s13 δεν ειχαν φλατζα αλλα o-ring...

http://fightingwithshit.blogspot.gr/2012/09/s13-oil-pickupstrainer-upgrade.html
http://forums.nicoclub.com/s13-to-s14-oil-pick-up-strainer-upgrade-t400139.html
http://community.ratsun.net/topic/52197-el-compa-510-sr20det-memorial-build/page-5


κορυφαια λινκ Σπυρο και πολυ αναλητικα.
πολυ καλη και ευκολη αναβαθμιση!
ξερουμε τις πιεσεις λαδιου των πισωκινητων sr σε σχεση με ενα vvl;
και ποσο πεφτει η πιεση βαζοντας ψυγειο λαδιου;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET   Δευ 6 Οκτ 2014 - 2:49

Η πιεση λαδιου πεφτει παντα αναλογα το μεγεθος του ψυγειου-το μηκος των σωληνων και την αντισταση του καθε ψυγειου...Γι'αυτο καποια ειναι φτηνα και καποια πανακριβα λογω καλυτερης ροης... Οποτε αυτο ειναι θεμα σημειου που θα το βαλεις και το τι θα βαλεις... Για την διαφορα πιεσης θα το ψαξω να το ξαναβρω και θα σου πω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ s13 SR20DET
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: