200SX Hellas Club


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους 200SX

www.200sx.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com


The first Official Site For S-Chassis Oweners in Hellas
 
www.200SX.grΦόρουμΣύνδεσηΕγγραφή

Μοιραστείτε | 
 

 Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Τρι 7 Οκτ 2014 - 10:35

Ψαχνοντας σε πολλα ξενα σαιτ για την ακριβη πιεση ή διαφορες πριν και μετα την τοποθετηση σε ενα sr τρομπα απο vvl ή gtir και δεν εχω ακριβη απαντηση των διαφορων. Οι καλυτερες συζητησεις που βρηκα ηταν στα εξεις:
http://www.sr20-forum.com/general-sr20/47889-best-stock-oil-pump.html
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/1604/PageID/2124/Oil-Pump-Blueprinting.aspx
http://www.350tuned.com/forums/index.php?showtopic=347937

Γενικα παντως υπαρχει γενικη αποδοχη της ανωτεροτητας τους χωρις να μπορει κανεις να πει διαφορες με νουμερα.. Απλα ακομα και η πιο μικρη διαφορα, που σιγουρα υπαρχει προς το καλυτερο, οταν φτιαχνεις ενα μοτερ που το αγαπας και θελεις να το ευχαριστιεσαι ησυχος μετραει... Αν λοιπον καπως φτιαχνει ενα μοτερ απο την αρχη οπως σιγα σιγα κι εγω καλο θα ηταν αφου θα αλλαξει που θα αλλαξει την τρομπα σε καινουργια ας βαλει την καλυτερη αφου η διαφορα χρηματων με την μαμα ειναι νομιζω καπου στα 50ευρω... Αν εχει καποιος οργανο με ψειφιακες ενδειξεις για την πιεση λαδιου θα ηταν ωραιο να μας πει αριθμους... Εγω θα ρωτησω ενα φιλαρακι με Sr20det απο s14 με sr20 κεφαλη απο ατμοσφαιρικο autech s15 και τρομπα gtir και θα συγκρινουμε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Τρι 7 Οκτ 2014 - 13:45

Η τρόμπα από το gtir κουμπώνει στο s13?

Το ξεχώρισα από το άλλο θέμα γιατί αυτό είναι πολύ δυνατότερο θέμα

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
spiros

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014
Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Τετ 8 Οκτ 2014 - 6:13

Μιλησα με εναν φιλο που το εχει ψαξει πολυ περισσοτερο και μου ειπε οτι θελει καποια μικρομετατροπη στο μπλοκ...μην με ρωτησετε τι γιατι δεν το εχω ψαξει τοσοοο πολυ ακομα...Αλλα το σιγουρο ειναι οτι τα sr20det του s13 οπως θα δειτε και στα link εχουν πολυ μικροτερο παχος και διαμετρο... Επισης ο φιλος που εχει s14 μοτερ με καινουργια τρομπα λαδιου ειδε στον κοφτη καπου στις 7500 8.2-8.4 bar πιεσης λαδιου...Που οπως μου ειπε ειναι παραπολυ καλη... Οποτε τα νεοτερα sr με τρομπα σε καλη κατασταση κοιμηθειται (σκηστε τα) ησυχοι... Στα s13 σιγουρα τετοια πιεση δεν προκειται να δουμε... Παντως οπως μου προτεινε (και ισως να εχει δικιο) απο το να πληρωσουμε μια τρομπα λαδιου gtir και να πληρωσουμε και για την μετατροπη ενα συνολο κοντα στα 400 ευρω... Ισως θα επρεπε να σκεφτουμε την ετοιμη λυση της jun με ετοιμη βελτιωμενη για το s13 τρομπα στα ιδια περιπου λεφτα...... Το σιγουρο ειναι παιδες οτι οποιος εχει τετοιο μοτερ σφυριλατο δεν πρεπει να λυπηθει τα λεφτα για οποια και απο τις δυο λυσεις προτιμισει... Εγω παντως πιστευω οτι τα μοτερακια μας εκει πονουν... και δεν ειναι τυχαιο που οποιος θελει να βαζει μοτερ στα βαθεια πρωτα κοιτα την λυπανση (ακομα και με ακραιες λυσης ξυρου καρτερ...). Προσωπικη επιλογη του καθενος...
Τελος να αναφερω οτι μια μαλακια να γινει απο λαθος στο μπλοκ κατα την μετεροπη... μπλοκ ειναι...
Ομως η jun το εχει ετοιμο...
Βεβαια οταν μια φορα κανεις την μετροπη στο μπλοκ σωστα μπορεις και να την αλλαξεις βαζοντας καινουργια gtir χωρις πολλα πολλα... Απλα η πρωτη φορα ειναι η δυσκολη μαλλον...
Και τελος το μοτερ του GTIR φτιαχτηκε για αγωνιστικη χρηση γι'αυτο και εχει την πιο γομαρι τρομπα οπως και πολλα αλλα που το μαρτυρουν πανω του...
Ουφ τα ειπα.... Τα λεφτα μας λειπουν.... Η γνωση θα επελθει....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Verone
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1300
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Τετ 8 Οκτ 2014 - 6:55

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

_________________

My Project: https://www.facebook.com/VeroneWorks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.DriftWorks.gr
nfakar



Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 10/11/2013
Ηλικία : 29
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Τρι 3 Φεβ 2015 - 13:38

Μαμά καινούργια πάντως σε s13 sr20 είναι μελετημένη και του αρκεί. Το δικό μου πήρε μπρος και είδα πιέσεις που δεν υπάρχουν...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
XANIOTHS

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 114
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015
Ηλικία : 38
Τόπος : Χανια

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Πεμ 1 Οκτ 2015 - 8:40

Και εγω πιστευω οτι τα SR δεν εχουν θεμα με την αντλια λαδιου φυσικα δεν μιλαμε για προτζεκ 800 ιππων εκει δεν εχω αποψη ....Πιστευω οτι οσα εχουν παθει ζημια στον στροφαλο του SR ειναι καθαρα ειτε απο λαθος λαδια και καμενα κακη συντηριση απο σκασμενη επιστροφη λαδιων τουρμπινας (στεγνωμα) ειτε απο σφιξιματα μεταλλων στα κουτουρου ,ξεχιλωμενες βιδες ,αγραφους με κοφτη στης 10 χιλιαδες στροφες ...και γενικα η παραγοντες ειναι πολλοι...αλλα να κακαριζει μπιελα σε sr δεν εχω ακουσει...Εγω εσπασα ενα μοτερ Sr πρην χρονια αλλα καθαρα απο μαλακια μου....εκοψε μπιελοβιδα γιατι ειχα ξεμεινει απο λεφτα και ειχα σφυρηλατα πιστονια μεταλικη φλατζα και αλλα και μπιελες δεν ειχα αλλαξει ...στο 1,6 πιεση βγηκε μια μπιελα να μου πει καλησπερα και τα κουζινετα τα μαζευα απο το δρομο και το χειροτερο ειναι οτι εκανε την τρυπα στο μπλοκ απο την μερια της τουρμπινας με 250 χιλιομετρα και πηρε φωτια απο τα λαδια ευτυχως δεν καικε το αμαξι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Scorp_X

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 107
Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013
Ηλικία : 29
Τόπος : Athens - Bordeaux

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Σαβ 15 Οκτ 2016 - 10:11

Καλησπέρα, έχει κάποιος εικόνα για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρεται η πίεση λαδιού σε σφυρίλατο CA? Έβαλα όργανο σήμερα, ρελαντί (900rpm) γράφει 24psi (1.65bar) και μέχρι 5500-6000 που πάτησα λίγο έγραψε γύρω στα 85psi (5.85bar), πως σας φαίνεται (χρησιμοποιώ λάδι Castrol titanium 5w30)??
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aga

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013
Τόπος : αθηνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20   Δευ 14 Νοε 2016 - 2:39

μια χαρα ειναι η πιεσουλα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Βελτίωση τρόμπας λαδιού SR20
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
200SX Hellas Club :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: