| 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
LevelOne
Αριθμός μηνυμάτων : 33 Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2014 Τόπος : ΤΑΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 9:28 | |
| Μερικοί το ξέρετε το αυτοκίνητο, είναι το 200άρι μου το οποίο είναι το 4ο 200αρι συνολικά που περνάει από τα χέρια μου. Αυτό όμως εχει την μεγαλύτερη ιστορία, καθώς είναι το πρώτο που εχω ρίξει τόσο κόπο, χρόνο & χρήμα. Συνοπτικά το αυτοκίνητο φοραεί: Πλήρως σφυρήλατο CA18DET- Garrett GT2860RS .86 - Supertech πιστόνια 84.00mm (1mm oversize) - ZRP μπιέλες - Ζυγισμένο στρόφαλο - ACL Race Calico coated μέταλλα σε στρόφαλο και μπιέλες - Βίδες ARP (μπιέλες, mains και βολάν) - Cometic φλάτζες παντού - Modded τρόμπα λαδιού για επιπλέον πίεση - Nistune engine management system - Z32 Air Flow Meter - Bosch 044 fuel pump - Μπεκ MDL560P από Εvo (560cc) - 76mm ολόσωμη εξατμιση από μπροστά (& 76mm downpipe) με 2 καζάνια ελεύθερα. - FMIC με αλουμινένιες σωληνώσεις - Βάσεις κινητήρα & σασμάν Megan Racing - Ψυγείο λαδιού Mocal 12 σειρών μαζί με θερμοστάτη Mocal - Κολάρα σιλικόνης νερού όλα αλλαγμένα Autobahn88 Ανάρτηση - Φρένα - Λοιπά- Πίσω μουαγιέ από R33 - εμπρός modded σε 5x114.3. - Φρένα 4πίστονα από 350Z Track edition (Brembo 330mm) (τις κλασσικές χρυσαφί δαγκάνες) - Ζάντες από 350Z 18άρες Rays σφυρήλατες. - Σάπια αμορτισέρ - Σάπια σινεμπλόκ - Σάπιες κόντρες και εσωτερικό Δουλεύει σε χαμηλή πίεση 1.2bar οπου και έβγαλε 322 άλογα (σε Dastek δυναμόμετρο) και σηκώνει (επανειλημμένως) μέχρι και 2.0bar. Υπολογίζεται σε αυτή την πίεση στα ~390-400hp. Όπως καταλαβαίνετε δεν εχει τελειώσει ακόμα, μπήκα στον πειρασμό να το πουλήσω αλλα το μετάνοιωσα, και θα το τελειώσω. Χρειάζεται άμεσα αγάπη και φροντίδα στην ανάρτηση (ολικη ανακατασκευή) και μετα σειρά εχει το εσωτερικό. | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 9:32 | |
| Πολύ καλή δουλειά φούσκωσε κ άλλο!!! | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 33 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 13:10 | |
| Πάρα πολύ καλό και ωραίες φωτογραφίες!!! :bounce: 8) | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 13:57 | |
| Δυο ερωτήσεις με την τρόμπα λαδιού και τα μουαγιε τα εμπρός τι έκανες ακριβώς; | |
|
| |
LevelOne
Αριθμός μηνυμάτων : 33 Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2014 Τόπος : ΤΑΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 14:30 | |
| Τρόμπα λαδιού επειδή δεν υπάρχει καλη aftermarket και επειδή η μαμά είναι αξιοπρεπέστατη, με δυο-τρεις ροδελίτσες στο ελατήριο ανεβάζεις την πίεση.
Τα μουαγιέ τα μπροστινά επειδή εχουν αρκετό ψωμί γινονται άνετα redrill σε 5x114. Σαν να κάνεις τις δισκοπλακες ένα πράμα, ευκολο και αξιοπιστο. | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Παρ 28 Μαρ 2014 - 23:10 | |
| - LevelOne έγραψε:
- Τρόμπα λαδιού επειδή δεν υπάρχει καλη aftermarket και επειδή η μαμά είναι αξιοπρεπέστατη, με δυο-τρεις ροδελίτσες στο ελατήριο ανεβάζεις την πίεση.
Έχεις όργανο πίεσης λαδιού να μου πεις μερικά παραδείγματα σε στροφές? Θυμάσαι πόσα χιλιοστά ήταν οι ροδέλες να έχουμε μια εικόνα? - LevelOne έγραψε:
- Τα μουαγιέ τα μπροστινά επειδή εχουν αρκετό ψωμί γινονται άνετα redrill σε 5x114. Σαν να κάνεις τις δισκοπλακες ένα πράμα, ευκολο και αξιοπιστο.
Που τα έκανες και πόσο σου κόστισαν? Και μια τελευταία πόσες μοίρες Αβάνς έχεις? | |
|
| |
LevelOne
Αριθμός μηνυμάτων : 33 Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2014 Τόπος : ΤΑΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Κυρ 30 Μαρ 2014 - 7:34 | |
| Δεν έχω καποιο μέτρο σύγκρισης για την τρόμπα γιατι πρίν το rebuild ηταν και ταλαιπωρημένη αλλα και δεν είχα οργανο πίεσης. Αυτή είναι καινούρια γνήσια και πάλι δεν αξιώθηκα να βάλω το οργανάκι που εχω αγοράσει.
Αυτό που μπορώ να σου πώ είναι πως είναι παλιά πατέντα αυτό, το κάνανε και σε αγωνιστικά μέχρι που απαγορεύτηκε από την FIA. Αν ρωτήσεις παλιούς μαστόρους που ασχολούνταν με τέτοια θα στο πουνε. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, και εγω το είδα από το ιντερνετ ψάχνοντας για καλύτερη τρόμπα, το είπα στον μηχανικό και το έκανε... Δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου πω παραπάνω.
Τα μουαγιέ τα έκανα σε ένα μηχανουργείο εδώ στην περιοχή μου, νομιζω ένα 50αρικο μου ειχε πάρει. Όσο για το αβάνς, αν εννοείς το base timing, είναι μαμά. 13 μοίρες. Από εκεί και πέρα παίζει μπάλα το πρόγραμμα. | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 33 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Κυρ 30 Μαρ 2014 - 9:25 | |
| το μαμά είναι 15 μοιρες :roll: | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Κυρ 30 Μαρ 2014 - 12:17 | |
| - project_S13 έγραψε:
- το μαμά είναι 15 μοιρες :roll:
15 +/- 2 | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Κυρ 30 Μαρ 2014 - 12:19 | |
| - LevelOne έγραψε:
- Δεν έχω καποιο μέτρο σύγκρισης για την τρόμπα γιατι πρίν το rebuild ηταν και ταλαιπωρημένη αλλα και δεν είχα οργανο πίεσης. Αυτή είναι καινούρια γνήσια και πάλι δεν αξιώθηκα να βάλω το οργανάκι που εχω αγοράσει.
Αυτό που μπορώ να σου πώ είναι πως είναι παλιά πατέντα αυτό, το κάνανε και σε αγωνιστικά μέχρι που απαγορεύτηκε από την FIA. Αν ρωτήσεις παλιούς μαστόρους που ασχολούνταν με τέτοια θα στο πουνε. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, και εγω το είδα από το ιντερνετ ψάχνοντας για καλύτερη τρόμπα, το είπα στον μηχανικό και το έκανε... Δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου πω παραπάνω.
Το ξέρω και εγώ αλλά έλεγα μήπως το έχετε μετρήσει και όχι στο περίπου. Δηλαδή ανά πόσα χιλιοστά ροδέλα πόση πίεση ανεβάζει! | |
|
| |
InSane
Αριθμός μηνυμάτων : 154 Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2013 Τόπος : Ksereis esy
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Πεμ 1 Μάης 2014 - 0:22 | |
| Δημήτρη avcr έχεις? Στις πόσες στροφές είσαι full boost? | |
|
| |
DemonS
Αριθμός μηνυμάτων : 121 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : Αγρίνιο-Αθήνα
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Πεμ 1 Μάης 2014 - 4:07 | |
| σχετικά με το μουαγιέ μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες πληροφορίες? Από αξιοπιστία? Εχεις καιρό που έκανες τη μόντα? | |
|
| |
LevelOne
Αριθμός μηνυμάτων : 33 Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2014 Τόπος : ΤΑΥΡΟΣ ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Πεμ 1 Μάης 2014 - 13:40 | |
| Με AVC-R δουλεύω, ναι. :)Full boost εχω στις 3.800-4.000. Lag-αρω λίγο, ίσως λογω μαμά χταποδιού. Αλλα θετική πίεση λόγω διπλών ρουλεμάν βλέπω απο τις 1500 στροφες. Όσον αφορά τα μουαγιέ, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες. Πάς το μουαγιέ σου και ανάλογα αν εχει αρκετό ψωμί (τα δικά μας έχουν) στο μετατρέπουν με τρύπημα σε 5x114.3 όπως ακριβώς γίνεται και με τις δισκόπλακες. Την έκανα την μόντα καιρό, περιπου 1.5 χρόνο, απολύτως κανένα πρόβλημα και τραβάει και 40+ κιλά ροπή καθημερινά η καρότσα (και με κακή κατάσταση ανάρτησης -διαλυμμένα μπαλάκια, κόντρες, ακρόμπαρα- ). Τα έφτιαξα εδώ: http://www.tgs-parts.grΑν κάποιος θέλει να παει εκεί, ας του πει οτι τον στέλνω εγώ, ισως σας κάνει καλύτερη τιμή. | |
|
| |
InSane
Αριθμός μηνυμάτων : 154 Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2013 Τόπος : Ksereis esy
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Πεμ 1 Μάης 2014 - 23:41 | |
| Καλά κάτω από τις 3.8 το λαγκ το θεωρώ ελάχιστο για να ασχοληθεις! Εγώ λαγκαρω αρκετά παραπάνω δυστυχώς πιθανότατα λόγω μαμά τουρμπινας και μεγάλου cooler καθώς και πολύ "μαλακό" wastegate. Το avc-r θα μπορέσει να το διορθώσει αυτό πιστεύεις? | |
|
| |
XANIOTHS
Αριθμός μηνυμάτων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015 Ηλικία : 44 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" Δευ 28 Σεπ 2015 - 10:09 | |
| Πολυ δουλεια και σωστη ...Μπραβο να τα χαρεις φιλε το αμαξι σου και συντομα και με μια καλη αναρτηση...Τωρα οσο αφορα το θεμα με την αντλια λαδιου ναι το κανουμε πολλα χρονια με της ροδελες και εχει καποια βελτιωση και εχω ακουσει επισης οτι μπενει και με μικρη διαμορφοση η αντλια του gtir sr20 που ειναι πιο δυνατη και πιο αξιοπιστη αλλα σιγουρα δεν ξερω. Εγω το αβανς το εχω στης 16 μοιρες παντος! | |
|
| |
| 200SX S13 - Fully built CA18 "η Βιολέττα" | |
|