Γενικως δεν τα εμπιστευομαι, αλλα...
Οταν πηγα για λαδια ο μαστορας μου εκανε δωρο ενα βελτιωτικο της NF. λεω αμα ειναι δωρο, δεν λεω οχι. Αυτο το μπουκαλακι ητανε για 60 λιτρα βενζινης. οτι πρεπει για το ντεποζιτο μας δηλαδη. Φευγοντας για ταξιδι, εβαλα το βελτιωτικο στο ντεποζιτο και μετα το γεμισα με shell 97ara vpower. η συμπεριφορα του knock στη διαδρομη του αη-γιαννη ρωσσου με κατεβασματα και προσπερασεις στη μεσημεριανη ζεστη ηταν καλυτερη απο ποτε. ενω συνηθως εβλεπα knock 25-30, δεν ξεπερασε ποτε το 19. το εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα ενα ανεξαρτητο τεστ σε καμια 10αρια βελτιωτικα. οπως περιμενα τα περισσοτερα προιοντα ηταν μπαρουφες. εδω ειναι το τεστ για οποιον γουσταρει να διαβασει, ειναι πολυ ενδιαφερον.
http://my350z.com/forum/forced-induction/313156-octane-booster-review.htmlΕχετε υπ οψιν οτι τα βελτιωτικα δεν δουλευουν το ιδιο με ολες τις βενζινες. πχ το NF που πηρα το δοκιμασανε με 96αρα , και εδωσε 2.8 οκτανια ΜΟΝ. αυτο δεν σημαινει οτι αμα το βαλεις σε 100αρα θα την κανει 102.8, η η 95αρα 97.8. γενικως οσο χειροτερη η βενζινη τοσο καλο θα της κανει.
η τελικη μου αποψη ειναι οτι ειναι πιο φτηνο βεβαια να παρεις 100αρα αντι να παρεις 97αρα και να βαλεις βελτιωτικο... αλλα εχω μια υποψια οτι το αμαξι μου πηγαινε καλυτερα με 97αρα και βελτιωτικο απο την 100αρα... μπορει να φταινε διαφορα γι αυτο. μπορει να ειναι ψυχολογικο...μπορει και η 100αρα να ειναι της πλακας....