| Ποσοστό Μπλοκέ | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Ποσοστό Μπλοκέ Τρι 12 Αυγ 2014 - 7:18 | |
| Καλησπέρα σε όλους!
Ξέρει κανείς τις ποσοστό μπλοκέ έχει το εργοστασιακό διαφορικό στα 200άρια s13??
Επίσης, κατά την γνώμη των drifters εδώ μέσα (όλων δηλαδή υποθέτω!!!) πιο είναι το ιδανικό ποσοστό μπλοκέ που πρέπει να έχει το διαφορικό για drift? Έχω ακούσει για γύρω στο 35%-45%, είναι γενικό αυτό ή παίζει από αμάξι σε αμάξι??
Ευχαριστώ!!
| |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Τρι 12 Αυγ 2014 - 13:01 | |
| μη κολλας με τα ποσοστα.... το προβλημα με το μαμα μπλοκε ειναι οτι ζεστενεται γρηγορα η σιλικονη του και χαλαρωνει.
αμα παρεις μπλοκε aftermarket πχ cusco , kaaz, ats κτλ θα σου κανει ολα τα χατηρια... η διαφορα ειναι πχ στο cusco rs me to mz, Οτι το rs εχει ελατηρια που το κανει πιο κυριλε για χρηση δρομου, σαν ποσοστο εμπλοκης ειναι το ιδιο. γενικως οι driftαδες προτιμουν τα 2 way μπλοκε, για να μπλοκαρουν οι τροχοι και στο κατεβασμα η αποτομο φρεναρισμα... | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 28 Αυγ 2014 - 1:17 | |
| | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 4:22 | |
| Επαναφορά στο θέμα με μια άλλη ερώτηση,
το εργοστασιακό ελληνικό s13 έχει μπλοκέ? Γιατί κάπου διάβασα ότι μόνο η ιαπωνική έκδοση με τον sr20 έβγαινε με εργοστασιακό μπλοκέ, η οποία δεν ήρθε στην Ελλάδα, και ότι τα ελληνικά 200άρια δεν είχαν...
Υποθέτω ότι ο πιο εύκολος τρόπος να το διαπιστώσει κάποιος είναι να βάλει την μία πίσω ρόδα σε άσφαλτο και την άλλη σε χώμα/νερό/κλπ και να πατήσει γκάζι, αλλά μια ερώτηση στο forum δεν βλάπτει!! | |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 4:23 | |
| καποια ειχαν, καποια οχι. σε κατατοπισα?
το πιο απλο ειναι να σηκωσεις με το γρυλλο το αμαξι και να πας να γυρισεις τον τροχο με το χερι. | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 4:30 | |
| Με κατατόπισες!!
Χαζή ερώτηση: Και τι πρέπει να δω όταν γυρίσω την μία ρόδα? Η άλλη πρέπει να γυρίσει προς την ίδια φορά να υποθέσω και με ίδιο βήμα? (αν δεν κάνω λάθος όταν δεν υπάρχει μπλοκέ η άλλη γυρνάει ανάποδα...) | |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 4:48 | |
| την μια θα την εχεις να ακουμπαει στο εδαφος. θα γυρισεις αυτη που ειναι στον αερα και θα δεις, αν φερει αντισταση, εχεις. αν γυρναει χυμα, δεν εχεις (εννοειται δεν θα χεις ταχυτητα η χειροφρενο, οποτε καντο καπου ισια) | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 4:59 | |
| Ευχαριστώ!! (Όπως βλέπεις το επίπεδο γνώσεων είναι πολύ χαμηλό!!! :-p ) | |
|
| |
spiros
Αριθμός μηνυμάτων : 103 Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2014 Τόπος : ΓΥΘΕΙΟ
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 7:07 | |
| Το δικο μου τροπετο ιαπωνικο s13 ειχε.. Και νομιζω ειναι 40% η εμπλοκη τους.. Οπως ειπαν και τα παιδια ομως πιο πανω ειναι αναλογο της φθορας και ποση ωρα τοι ζοριζεις... Γι αυτο το καλυτερο ειναι του S15 απο τα μαμα που εχει σταθερη εμπλοκη αλλα περισσοτερο στριφτερη ομως διαθεση παρα ντριφταδικη... | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 9:19 | |
| | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 11:35 | |
| - Scorp_X έγραψε:
- Επαναφορά στο θέμα με μια άλλη ερώτηση,
το εργοστασιακό ελληνικό s13 έχει μπλοκέ? Γιατί κάπου διάβασα ότι μόνο η ιαπωνική έκδοση με τον sr20 έβγαινε με εργοστασιακό μπλοκέ, η οποία δεν ήρθε στην Ελλάδα, και ότι τα ελληνικά 200άρια δεν είχαν...
Υποθέτω ότι ο πιο εύκολος τρόπος να το διαπιστώσει κάποιος είναι να βάλει την μία πίσω ρόδα σε άσφαλτο και την άλλη σε χώμα/νερό/κλπ και να πατήσει γκάζι, αλλά μια ερώτηση στο forum δεν βλάπτει!! Ελληνικό με μπλοκέ δε νομίζω..αγγλικό,γερμανικό ή κάποιο άλλο ευρωπαικό μπορεί - spiros έγραψε:
- Το δικο μου τροπετο ιαπωνικο s13 ειχε.. Και νομιζω ειναι 40% η εμπλοκη τους.. Οπως ειπαν και τα παιδια ομως πιο πανω ειναι αναλογο της φθορας και ποση ωρα τοι ζοριζεις... Γι αυτο το καλυτερο ειναι του S15 απο τα μαμα που εχει σταθερη εμπλοκη αλλα περισσοτερο στριφτερη ομως διαθεση παρα ντριφταδικη...
το μαμά είναι στο 25% | |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 14:10 | |
| εμενα ηταν εισαγωγης απο σουηδια ισως γι αυτο να ειχε μπλοκε. και απ οτι εχω ακουσει δεν εχουν ολα ψυγειο διαφορικου... | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Πεμ 9 Οκτ 2014 - 22:40 | |
| το ψυγείο διαφορικού στην ιαπωνία ήταν στα έξτρα της Nismo!!!Στην ευρώπη λόγω του μη περιορισμού χλμ σε κάποιες χώρες(βλέπε autobahn Γερμανια) και επειδή οποιοδήποτε ευρωπαικό 200αρι μπορούσε ανα πάσα στιγμή να πάει και να πηγαίνει 200χλμ/ώρα για ώρες το εμπλουτίσανε με έξτρα πράγματα | |
|
| |
InSane
Αριθμός μηνυμάτων : 154 Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2013 Τόπος : Ksereis esy
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Παρ 10 Οκτ 2014 - 0:09 | |
| Το viscous LSD που φοράνε τα 180αρια τα ς14 κτλπ νομίζω μπλοκάρει στο πάτημα του γκαζιού, οπότε στον γρυλο σηκωμένο το αμάξι φαντάζομαι δεν θα παρουσιάζει εμπλοκή! | |
|
| |
giannisS14
Αριθμός μηνυμάτων : 437 Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014 Ηλικία : 43 Τόπος : Αττική
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Παρ 10 Οκτ 2014 - 0:57 | |
| εμενα οταν σηκωνω τη μια, δεν κανει κιχ, οση δηναμη κι αν βαλω. - Scorp_X έγραψε:
- Με κατατόπισες!!
Χαζή ερώτηση: Και τι πρέπει να δω όταν γυρίσω την μία ρόδα? Η άλλη πρέπει να γυρίσει προς την ίδια φορά να υποθέσω και με ίδιο βήμα? (αν δεν κάνω λάθος όταν δεν υπάρχει μπλοκέ η άλλη γυρνάει ανάποδα...) ακριβως ετσι, οταν σηκωσεις και τις 2. | |
|
| |
DoriftoDelos
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Ημερομηνία εγγραφής : 10/06/2014 Τόπος : Περιστέρι, Αθήνα
| Θέμα: Απ: Ποσοστό Μπλοκέ Τρι 25 Νοε 2014 - 18:49 | |
| Σειρά μου να κάνω χαζή ερώτηση: Έχω βγάλει το συμπέρασμα οτί το διαφορικό μου είναι ελεύθερο (στον αέρα και οι 2 τροχοί γυρνάνε ελεύθερα και αντίθετα, ο ένας τροχός σπινιάρει τρελά σε περίπτωση "γλίστρας"). Για ποιό λόγο υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού και ψυγείο στο διαφορικό; Όντως λόγω ταχύτητας; Ή μήπως έχει ξεχάσει εδώ και χρόνια να μπλοκάρει...; | |
|
| |
| Ποσοστό Μπλοκέ | |
|