Τελικά, μετά από ώριμη σκέψη (ελπίζω!) και λαμβάνοντας υπόψιν μου τα σχόλια σας, αποφάσισα να μείνω στον ca18det.
Πάμε για full rebuilt, και το ποιο πιθανό είναι να μπουν σφυρήλατα μπιελοπίστονα. Δεδομένου ότι όπως σας είχα πει ενδιαφέρομαι για ιπποδύναμη της τάξης των 220-250 αλόγων, τουλάχιστον αρχικά, θα φτιαχτεί το μοτέρ σφυρήλατο αλλά θα δουλέψει με εργοστασιακά περιφερειακά, πίεση γύρω στο 1bar που θα ανεβαίνει σταδιακά, να το ευχαριστηθούμε, και μόλις παραδώσει πνεύμα η τουρμπίνα πάμε για το επόμενο στάδιο.
Από μια γρήγορη έρευνα που έκανα, το μοτέρ κλειστό σηκώνει μέχρι ~350, οπότε για αρχή ίσως ακούγεται υπερβολή το να το κάνω σφυρήλατο, αλλά επειδή όσο το δουλεύεις το αμάξι, τόσο σου φαίνεται ότι παίρνει ανέβασμα, μην φτάσω σε κανά χρόνο και πω θέλω 350 άλογα και θέλω πάλι ιστορίες, μιας και την κάνουμε την δουλειά να την κάνουμε σωστά...
Οπότε το όλο πλάνο είναι ως εξής, φτιάχνω τώρα μια καλή βάση για να δουλέψω, και στο μέλλον ότι χρειαστώ αλλάζω τα περιφερειακά και ξέρω ότι το μοτέρ δεν θα έχει πρόβλημα (μέσα σε λογικά όρια βέβαια, δεν περιμένω να μου βγάλει 800 άλογα...)
Ακούω γνώμες!!