Η εξέλιξη του εργοστασιακου s13 για το ξεκίνημα της πίστας σου δείχνει ολοφάνερα ότι τα εργοστασιακα φρένα και τιμόνια δεν κάνουν για τίποτα
Η βολταδικη ρυθμιζόμενη ανάρτηση της koni σε συνδυασμό με ελατήρια προσωπικά με έχει αφήσει αρκετά έκπληκτο και ευχαριστημενο.
Η επιλογή της 17αρας με παλιά λάστιχα και αέρα 45-48 psi μου έδωσε καλύτερη αίσθηση από τα μαμά 15αρια και 16αρια που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν.
Προς το παρόν το ελεύθερο διαφορικό δεν με ενοχλεί στο παιχνίδι όταν δοκιμάσω το helican του s15 θα έχω πιστεύω μια καλή αναφορά.
Σίγουρα μια ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι θα έκανε ποιο ξεκούραστη την προπόνηση και μπαίνει πολύ ψιλά στην λίστα με τις προτεραιότητες.
Γενικά πιστεύω ότι είναι πολύ σωστό να ξεκινήσεις με ένα εντελώς εργοστασιακό s13 και να το αφήσεις να σου δείξει τι ακριβός θέλει...