Λόγω του Post
Διαγνωστικό βλαβών Nissan άρχισα να ψάχνω σε forum ένα τρόπο να μπορώ να διαγνώσω από την συγκεκριμένη θύρα.
Βρήκα λοιπόν το συγκεκριμένο manual που σου δείχνει τον τρόπο να φτιάξεις ένα δικό σου διαγνωστικό βλαβών,σαν αυτό που είχε αντίστοιχα η Nissan για τον CA18DET.
DIY ECU Checker Box (200SX CA18DET S13)Μαζεύουμε τα υλικά.
- Small plastic box (ένα μικρό πλαστικό κουτάκι)
- A flick switch (ένα διακοπτάκι)
- 1 x green LED (ένα πράσινο LED)
- 1 x red LED (ένα κόκκινο LED)
- 2 x 4.7kOhms resistor ( δύο 4.7κOhms αντιστάσεις)
- 2 male + 2 female 9 pin Serial Port connector (optional, really) (1 καλώδιο σειριακή + 1 αρσενικό βύσμα σειριακής )
- a soldering iron, wire cutter, solder etc. ( τα σχετικά εργαλεία )
Έκοψα την αρσενική πλευρά, και μάρκαρα τα 5 απο τα 6 καλώδια που χρειαζόματε. Τους έδωσα τα νούμερα βάσει του guide για να τα βρώ και πιό εύκολα.
Στην συνέχεια πήρα το αρσενικό βύσμα, και κόλλησα με καλάι τα 5 καλώδια που χρειαζόμαστε. Φυσικά έβαλα θερμομονωτικό στις ενώσεις κτλ.
Βάσει του σχεδιαγράμματος έκανα και τις συνδέσεις μέσα στο κουτάκι.
Και έτοιμο!!!
Απο πίσω κόλλησα το σχεδιάγραμμα της θύρας.
Τώρα, το πώς δουλεύει. Καταρχάς,
- Το κόκκινο led είναι x10 και το πράσινο x1. Για βλάβη 13 θα πρέπει να ανάψει 1 φορά το κόκκινο και 3 το πράσινο.
- Το διακοπτάκι πάνω στο Box, λειτουργεί σαν την βίδα πάνω στην ECU. Διαλέγεις diagnostic mode.
Κλασσικά ζεσταίνουμε το αμάξι και το σβήνουμε.
Συνδέουμε πάνω το checker βάσει σχεδιαγράμματος και γυρνάμε διακόπτη. (Δεν βάζουμε μπροστά )
Ανάβουν τα ledακια και παραμένουν αναμμένα. Πατάμε τον διακόπτη και αρχίζουν και αναβοσβύσουν τα ledακια όπως και της ECU με ακριβώς με τον ίδιο τρόπο για να διαλέξουμε ποιό Mode θέλουμε. ( Στην ECU γυρνάμε την βίδα αντίστοιχα )
1 φορά για mode 1, 2 φορές για mode 2, 3 φορές για mode 3 κτλ.
Για διάγνωση κωδικών όπως όλοι ξέρουμε διαλέγουμε το 3ο.
Κλείνουμε το διακοπτάκη πάνω στο Box και περιμένουμε να αναβοσβύσουν τα ledακια πάλι για να μας δείξουν την βλάβη ή 55 αν δεν έχουμε βλάβη.
Βίντεο Ο συγκεκριμένος έχει ένδειξη βλάβη 13, Engine Temperature Sensor.
Code Fault locationΚωδικοί Βλαβών:
( Τα Bold τα βρήκα μέσα στο CA18DET manual, τα άλλα σε forum, δεν ξέρω αν ισχύουν. )
11 Crank Angle Sensor (Crank Position)12 Air Flow meter (MAF)13 Engine Temperature Sensor (Coolant Temp)14 Vehicle Speed Sensor
21 Ignition Signal22 Fuel Pump
23 Closed Throttle Position Switch
24 Park/Neutral position switch (Auto)
31 Additional idle air control valve
32 Starter Signal
34 Detonation Sencor Circuit (Knock Sensor)41 Fuel Temp Sensor
43 Throttle Posision Sensor (TPS)44 No fault found
55 No fault foundΣτην ουσία με το συγκεκριμένο Boxακι μπορείς να κάνεις ανα πάσα στιγμή διάγνωση στην ECU χωρίς να βγάζεις πλαστικά, σκυμμένος μέσα στην θέση του συνοδηγού.
Συνδέεις όποτε θές και διαλέγεις ένα απο τα 5 mode που έχει η ECU χαλαρά απο την θέση του οδηγού.1. Mode I (Exhaust gas sensor monitor)
During closed-loop operation:
The green inspection lamp turns ON when a lean condition is detected and goes OFF under rich condition.
During open-loop operation condition:
The green inspection lamp remains OFF or ON.
2. Mode II (Mixture ratio feedback control monitor)
The green inspection lamp function is the same as Mode I.
During closed-loop operation:
The red inspection lamp turns ON and OFF simultaneously with the green inspection lamp when the mixture ratio is controlled within the specified value.
During open-loop operation:
The red inspection lamp remains ON or OFF.
3. Mode III (Self-diagnostic system)
This mode is the same as the former self-diagnosis in self diagnosis mode.
4. Mode IV (Switches ON/OFF diagnostic system)
During this mode, the inspection lamps monitor the switch ON-OFF condition.
Idle switch
Starter switch
Vehicle speed sensor
5. Mode V (Real-time diagnostic system)
The moment the malfuction is detected, the display will be presented immediately. That is, the condition at which the malfunction occurs can be found by observing the inspection lamps during driving test.