| Κινητήρας sr20det | |
|
+5AKIS HERAKLIO aga alexisgsxr Verone Scorp_X 9 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Κινητήρας sr20det Τετ 29 Ιαν 2014 - 11:57 | |
| καλησπέρα παιδιά,
έχω να κάνω μια ερώτηση όσων αφορά τους κινητήρες sr20. αυτοί οι κινητήρες έβγαιναν και για μπροσθιοκίνητα και για πισωκίνητα αυτοκίνητα της nissan. Η ερώτησή μου είναι η εξής, ο κορμός αυτών των δύο εκδόσεων είναι ίδιος και αλλάζει μόνο το καπάκι ή είναι διαφορετικός?
Κοινώς, ένα μπροσθιοκίνητο μοτερ sr20 μπαίνει σε πισωκίνητο αυτοκίνητο (στην συγκεκριμένη περίπτωση στο 200sx που έχω) με μικρές αλλαγές ή θέλει τραγικές μετατροπές??
ευχαριστώ εκ των προτέρων! | |
|
| |
Verone Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1301 Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2013 Τόπος : Athens
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Πεμ 30 Ιαν 2014 - 8:25 | |
| Δεν το έχω ψάξει καθόλου αλλά από μερικές φωτογραφίες δεν νομίζω να είναι εύκολο. Αλλά γιατί να μπεις σε αυτήν την διαδικασία; | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Παρ 31 Ιαν 2014 - 9:21 | |
| Βασικά τον μπροσθιοκίνητο κινητήρα τον έχω ήδη...
Με λίγο ψάξιμο που έκανα από δω κι από κει, και ερωτήσεις, και δεδομένου ότι το συγκεκριμένο μοτερ είναι σε υπεράριστη κατάσταση, πάνω σε αμάξι και δοκιμασμένο, πέσανε οι εξής δύο ιδέες:
οι χοντρές διαφορές του μπροσθιοκίνητου και του πισωκίνητου είναι το καπάκι, εισαγωγή - εξαγωγή, και η διαφορά ότι στο προσθιοκίνητο το ντιστριμπιτέρ είναι στο πλάι, κοινώς μόλις γυρίσεις την μηχανή πάει πίσω στον καθρέφτη, οπότε (και όποιος ξέρεις ας επαληθευσει ότι αυτά που μου είπαν ισχύουν και δεν είναι παπάτζα)
α) όπως είναι ο μοτέρ, του βάσω άγραφο (καταργόντας το ντιστριμπιτερ), αλλάζω εισαγωγή, η εξαγωγή κάπου πήρε το μάτι μου ότι είναι ίδια με του CA18, και όπως είναι το μοτέρ κουμπώνει στο αμάξι.
β) κρατάω κορμό με ότι είναι ίδιο στις 2 εκδόσεις, αλλάζω κεφαλή κομπλέ (καπάκι, εισαγωγή, εγκέφαλο, πλεξούδα), και το τελικό αποτέλεσμα το κουμπώνω στο αμάξι.
προαπαίτηση και στις δύο περιπτώσεις βέβαια είναι ο κορμός να είναι ίδιος και να πέφτει ακριβώς στις βάσεις του αμαξιού, γιατί αλλιώς το κουράζουμε το θέμα...
Και η εναλλακτική της συγκεκριμένης ιδέας είναι να πουληθεί το μοτέρ και να πάρω το πισωκίνητο, όμως το συγκεκριμένο μοτέρ φυσάει και το ξέρω, ενώ το καινούριο (ειδικά αν δεν είναι πάνω σε αμάξι να το δοκιμάσεις, να το ακούσεις και τα λοιπά, και το πάρεις από τον πάγκο του μαντρά) δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει οπότε μια ανακατασκευή είναι τουλάχιστον θεμιτή...
Όποιος έχει ιδέες-συστάσεις είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!!
----- το όλο θέμα έχει προκύψει διότι το μοτέρ που φοράω, δηλαδή ο CA18, χάνει λάδια... όταν ήταν να το πάρω μου είπε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ότι χάνει μόνο από την μπροστά τσιμούχα του στροφάλου, τον έστειλα σε έναν μηχανικό γνωστό γνωστού (ότι να ναι δηλαδή) επειδή εγώ είμαι εκτός ελλάδος, μου είπε κι αυτός ότι το αμάξι είναι κομπλέ εκτός από αυτό το πρόβλημα της τσιμούχας, και το πήρα. Το αμάξι όντως είναι στην τρίχα, αντακάριστο, αγρατζούνιστο, μέσα καινούριο, σαπια ούτε για αστείο, αλλά το μοτέρ μας την έκανε ελαφρώς...! άλλαξα τσιμούχα, φρύδια, το πήγα σε μηχανικό, στεγανοποίησε κάρτερ, ξανάλλαξε τσιμούχα, άλλαξε φλάτζα στο ψευτοκάπακο, μειώθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι διαρροές, αλλά πάλι χάνει... και επειδή δεν έχω σκοπό να σκάσω λεφτά στο ρημάδι, ψάχνομαι σιγά σιγά για την μετατροπή. ----- | |
|
| |
alexisgsxr
Αριθμός μηνυμάτων : 198 Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013 Τόπος : xolargos
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Παρ 31 Ιαν 2014 - 10:39 | |
| η σκεψη σου ειναι σωστη ως προς την αλλαγη μοτερ..οσο για το αν αξιζει να γινει η μετατροπη του προστ..σε πισω δεν εχω τετοιες γνωσεις..θα ρωτησω τον μηχανικο μου (ο οποιος ομως δεν ειναι της πατεντας) και σου πω
| |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Σαβ 1 Φεβ 2014 - 5:12 | |
| Σε ευχαριστώ πολύ, ούτε εγώ είμαι της πατέντας (όχι σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον) αλλά μου το απλοποιήσανε πολύ έτσι όπως μου τα είπανε, γι αυτό μπήκα στο τριπάκι... | |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Δευ 3 Φεβ 2014 - 0:11 | |
| οχι πως θα αλλαξει κατι στα σχεδια σου, αλλα να ξερεις: οι τσιμουχες του στροφαλου απο τη χρηση κανουνε πατουρα στη φωλια τους, και να βαλεις καινουρια τσιμουχα παλι θα χανει. θελει να φτιαξεις ενα "χιτωνιο" , στην αρχικη διαμετρο και να το πρεσσαρεις μεσα, και μετα βαλε καινουρια τσιμουχα.
αλλα αυτα ειναι αμα εχεις το μοτερ λυμενο και θες να το κανεις πενα.
slang των παλιων μουτζουρογατων: μπουργάνα: η φθορα απο περιστροφη εξαρτηματων.
τωρα, θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις με το μπροστοκινητο, κοιτα αν μπορεσεις να το πουλησεις σε καλη τιμη, γενικως εχουνε ζητηση...
κοιτα για SR απο s13 αμα θες φτηνα, η RB25 που αν και ειναι φτηνο σαν μοτερ, ειναι πιο ακριβη μετατροπη, θες και σασμαν, και ενα σωρο σκατολοιδια. αλλα εχεις κυβικα μετα και πιο ψηλο ταβανι για μαμα μοτερ.... | |
|
| |
Scorp_X
Αριθμός μηνυμάτων : 107 Ημερομηνία εγγραφής : 22/12/2013 Ηλικία : 36 Τόπος : Athens - Bordeaux
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Δευ 3 Φεβ 2014 - 1:10 | |
| Ναι μου το είπανε για τον στρόφαλο, ότι το πιο πιθανό είναι να φταίει αυτό κι όχι η τσιμούχα, αλλά δεν θέλω να μπω σε ιστορίες με τον CA...
Όσο για τον RB, προτιμώ να μην ανεβώ τόσο ψηλά, ήδη ο SR μου είναι υπεραρκετός και απο άποψη κόστους μετατροπής, και από άποψη δυνατοτήτων... Να φτάξω το 200άρι πάνω από 350-400 άλογα δε υπάρχει περίπτωση, οπότε ο RB είναι υπερβολή... Και επίσης δεν θέλω να ανέβω τόσο και σε κατανάλωση, από CA σε SR θα είναι μικρή η διαφορά, αν πάω σε RB θα το παρασκέφτομαι να το πάω βόλτα... | |
|
| |
aga
Αριθμός μηνυμάτων : 442 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Δευ 3 Φεβ 2014 - 1:27 | |
| o rb ειναι περρισοτερο θεμα ροπης και αξιοπιστιας (και οπως και να το κανουμε ο 6κυλινδρος ειναι πιο ομαλος σε λειτουργεια...πιο ζυγισμενο μοτερ) αλλα ναι, μια αυξηση της καταναλωσης της ταξης του 10% σιγουρα θα την εχει. περρισοτερο ειναι θεμα κοστους περιφερειακων. μανι μανι το σασμαν ειναι ενα μεγαλο εξοδο. | |
|
| |
AKIS HERAKLIO
Αριθμός μηνυμάτων : 49 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Τετ 5 Φεβ 2014 - 15:07 | |
| ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ SR ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΑΠΟ 180SX BLACKTOP ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥ CA ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Τετ 5 Φεβ 2014 - 15:57 | |
| τα πισωκίνητα όλα κάθονται κουτί..τα προσθιοκίνητα είναι το θέμα!!! | |
|
| |
gogosx
Αριθμός μηνυμάτων : 31 Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2014 Τόπος : φλωρινα
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Τρι 1 Ιουλ 2014 - 12:14 | |
| η εισαγωγη και η εξαγωγη του ca δεν μπαινει σε sr.το σασμαν μπαινει αν αλλαξεις την χελωνα.εγω αν ειχα ενα καλο μπροστοκινητο sr θα εβαζα κεφαλη απο πισωκινητο(μαζι με εισαγωγη-εξαγωγη) αφου το διπλοτσεκαρα οτι ταιριαζουν.ο ιαπωνας ειναι πονηρος πολλες φορες και μια μικρη διαφορα μπορει να φρεναρει μια μετατροπη. | |
|
| |
XANIOTHS
Αριθμός μηνυμάτων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015 Ηλικία : 45 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Παρ 2 Οκτ 2015 - 9:47 | |
| Μακαρι να ειχαν τα rwd sr20det τα εσωτερικα του sr20det gtir...Θα ημασταν ολοι πολυ χαρουμενοι!
| |
|
| |
giwrgos_200sx
Αριθμός μηνυμάτων : 11 Ημερομηνία εγγραφής : 24/05/2015 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Τρι 27 Οκτ 2015 - 7:15 | |
| παιδια καλησπερα...να κανω και γω μια ερωτηση.....ποιες ειναι οι διαφορες του κοκκινοκαπακου sr20det με του μαυροκαπακου..... ευχαριστω | |
|
| |
XANIOTHS
Αριθμός μηνυμάτων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015 Ηλικία : 45 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Τετ 28 Οκτ 2015 - 5:56 | |
| Καλησπερα Γιωργο. Εξαρτατε πιο μαυροκαπακο εννοεις ,του S13 η του S14. Γιατι εβγαινε και στα δυο απλος του S14 εχει μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων και φωραει και T28 τουρμπινα απο το εργοστασιο . | |
|
| |
giwrgos_200sx
Αριθμός μηνυμάτων : 11 Ημερομηνία εγγραφής : 24/05/2015 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Κυρ 8 Νοε 2015 - 12:46 | |
| γενικα...επειδη ακουω για κοκκινοκαπακα και μαυροκαπακα.....οι διαφορες ποιες ειναι?? εγω ας πουμε στο δικο μου εχω μαυροκαπακο απο s15 με μεταβλητο...εχει και αλλο μαυροκαπακο? | |
|
| |
XANIOTHS
Αριθμός μηνυμάτων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015 Ηλικία : 45 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Κυρ 8 Νοε 2015 - 13:25 | |
| 180SX | All | S13 | 91-93 | Red top | T25g | Japan | | All (except G/Type S) | S13 | 94-97 | Black top | T25g | Japan | Silvia | K's | S13 | 91-93 | Red top | T25g | Japan | | K's | S14 | 94-99 | Black top | T28 (VTC), BB if JDM | Japan | | Autech Version K's MF-T | S14 | 98-99 | Black top | IHI VN14 (VTC) | Japan | | 270R | S14 | 1994 | | | | | Spec-R | S15 | 99-02 | Black top | T28BB (VTC) | Japan |
Εδω μπορεις να δεις τα πισωκινητα SR . | |
|
| |
XANIOTHS
Αριθμός μηνυμάτων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2015 Ηλικία : 45 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Κινητήρας sr20det Κυρ 8 Νοε 2015 - 13:43 | |
| Και εδω της διαφορες τους.
'91-'93 S13 Silvia, 180sxRedtop8.5:1151 kW (202 hp) @ 6000 rpm203 lb·ft (275 N·m) @ 4000 rpmT-25G7psi62 trim 53.8 mm (2.1 in), .80 A/R housing60 trim 56mm BCI-1
'94-'98 S13 180sxBlacktop8.5:1151 kW (202 hp) @ 6000 rpm203 lb·ft (275 N·m) @ 4000 rpmT-25G7psi62 trim 53.8 mm (2.1 in), .80 A/R housing60 trim 56mm BCI-1
'95-'99 S14 Silvia, 200sxBlacktop8.5:1162 kW (217 hp) @ 6000 rpm203 lb·ft (275 N·m) @ 4800 rpmT-287psi, 14psi BB62 trim 53.8 mm (2.1 in), .64 A/R housing, BB if JDM60 trim 60 mm BCI-1 in T-04B housing
'99-02 S15 SilviaBlacktop8.5:1190 kW (250 hp) @ 6500 rpm220 lb·ft (300 N·m) @ 4800 rpmT-28BB7psi stock62 trim 53.8 mm (2.1 in) (Inconel), .64 A/R housing, cast divider wall between turbine discharge and wastegate, ball bearing center section60 trim 60 mm BCI-1 in T-04B housing | |
|
| |
| Κινητήρας sr20det | |
|