| προβλημα sr20det | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: προβλημα sr20det Τρι 20 Σεπ 2016 - 14:03 | |
| καλησπερα παιδια..θα προσπαθησω να γινω οσο πιο κατανοητος μπορω γιατι πρεπει να γραψω πολλα.αφου το μοτερ δε με απασχολησε καθολου ενα χρονο τωρα ειπε να κανει την αρχη!πριν 3 μηνες περιπου ειχα παει για προπονηση με το αυτοκινητο και μου εκανε το πρωτο συμπτωμα.στην αρχη απλα το ενιωθα να μην πηγαινει οσο και να το ειχα τερμα γκαζι κατι σαν να το κραταγε.αφου συνεχιζα να το πιεζω στο τελος μου ρεταρισε και δεν πηγαινε καθολου πανω απο 2000-3000 στροφες.αφου το παλεψα λιγο μπας και καταλαβω κατι δεν καταφερα τιποτα.την επομενη μερα ξεκινησα να το ψαξω.αλλαξα τρομπα βενζινης μηπως έφταιγε αυτο,τιποτα.κοιταξα ολο το ρεζερβουαρ μηπως βουλωσε ο εξαερισμος και εκανε αναροφηση τιποτα.καθαρισα μπεκ καμια αλλαγη,αλλαξα πολλαπλασιαστες τιποτα,maf τιποτα παλι τα ιδια.το μοτερ εξακολουθουσε να δουλευει στο ρελαντι και οταν πατουσα γκαζι ρεταριζε και με εκοβε στις 2000-3000 στροφες.ερχεται λοιπον ενα φιλαρακι και τυχαια ξεφισωνει το ποτενσιομετρο γκαζιου και το αμαξι σταματησε να ρεταρει ανεβαζε στροφες κανονικα χωρις προβλημα.λεω και εγω πανε τα βασανα το βρηκαμε!!!!!!!!!!οποτε και αγοραζω καινουριο ποτενσιομετρο καθομαι το ρυθμιζω στα 0.5ν που επρεπε με κλειστη πεταλουδα κτλ το βαζω μπροστα το κανω μια βολτα και ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα λεω οκ ξεμπερδεψα!!!τι ηθελα και το ειπα!!!την επομενη μερα παλι τα ιδια το ιδιο ρεταρισμα (για λιγο) και μετα παλι το αυτοκινητο σα να σερνεται ενα πραγμα.ξανα βγαζω τη φυσα απο το ποτενσιομετρο και τη μετραω.μου εβγαζε κανονικα 5ν με ανοιχτο διακοπτη.βγαζω και το ποτενσιομετρο και μετραω την ωμικη αντισταση και απο το παλιο και απο το καινουριο.το πολυμετρο μου εδειχνε οτι ειναι καλυτερο το παλιο!!!αρα οταν το ξεφισωσαμε και εστρωσε δεν εφταιγε το ποτενσιομετρο.ισως ηταν κατι αλλο και απλα επειδη το tps δεν διαβαζε εστρωσε.ξαναβαζω παλι το παλιο το ξαναρυθμιζω και απο τοτε το αυτοκινητο δεν εχει ρεταρει οπως πριν αλλα ειναι μια κατασταση ποτε πηγαινει κανονικα και ποτε εχει κομπιασματα και επιταχυνει σαν ατμοσφαιρικο.εχω κοιταξει για διαρροες απο κολαρα και ολα ειναι κανονικα.επειδη με κουρασε πολυ σκεφτομαι να κανω διαγνωση τον εγκεφαλο μηπως εχει καταγραψει καμια βλαβη και με βοηθησει να ξεκινησω απο καπου.γνωριζει καποιος να μου εξηγησει τη διαδικασια με τη βιδα που τη γυρναμε και να με βοηθησει?η οποιος αλλος εχει καποια καλυτερη λυση ας το πει..ευχαριστω για το χρονο σας! | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τετ 21 Σεπ 2016 - 4:12 | |
| Καλησπέρα, για αρχή κάνε το τεστ με τον εγκεφαλο,αλλά δε γνωρίζω τι διαδικασία θέλει καθότι ειναι sr20! Απο εκεί και πέρα δες τον αισθητήρα θερμοκρασίας,σύνηθες πρόβλημα που μερικά απο αυτα που λες τα δικιαολογεί.. | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τετ 21 Σεπ 2016 - 5:52 | |
| αισθητηρα θερμοκρασιας νερου?εννοεις τη βαλβιδα που δινει εντολη στο καντραν? | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τετ 21 Σεπ 2016 - 5:56 | |
| ξεχασα να σας πω οτι με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη η φισα του ποτενσιομετρου απο τη πλεξουδα μου εδειχνε 8ν.ειναι λογικο αυτο? | |
|
| |
giannisS14
Αριθμός μηνυμάτων : 437 Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014 Ηλικία : 43 Τόπος : Αττική
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τετ 21 Σεπ 2016 - 10:28 | |
| - grigoris έγραψε:
- ξεχασα να σας πω οτι με ΚΛΕΙΣΤΟ διακοπτη η φισα του ποτενσιομετρου απο τη πλεξουδα μου εδειχνε 8ν.ειναι λογικο αυτο?
μάλλον ειναι λογικο γιατί αλλιως πάς για εγκέφαλο. Αυτό πρέπει να το δώ στο δικό μου για να μας λυθεί η απορία. αν μπορέσεις και βρεις, άλλαξε και τον αισθητήρα γωνίας και ταχύτητας εκκεντροφόρου, όπως επίσης βάλε σε ενα μπρίκι με νερό τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού και μέτρα τον, τί αντίσταση έχει όσο ζεσταίνεις το νερό. | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Παρ 23 Σεπ 2016 - 9:05 | |
| Παιδια αναβαλετε το ψαξιμο λογω του οτι εφυγα νωριτερα απο την αδεια που μου εδωσαν και γυριζω στο στρατοπεδο.οποτε με την επομενη αδεια ξεκιναω απο αυτα που μου ειπατε και θα σας κραταω ενημερους.! | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τρι 27 Σεπ 2016 - 12:38 | |
| - grigoris έγραψε:
- αισθητηρα θερμοκρασιας νερου?εννοεις τη βαλβιδα που δινει εντολη στο καντραν?
έχει 2 ο ενας στελνει εντολή στον ecu ο άλλος στο καντράν..τον πρώτο θες εσύ να τσεκάρεις! | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τρι 27 Σεπ 2016 - 21:33 | |
| Ο αισθητηρας αυτος που ειναι ακριβως?? | |
|
| |
project_S13
Αριθμός μηνυμάτων : 687 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Πεμ 29 Σεπ 2016 - 10:01 | |
| Με μια πρόχειρη αναζήτηση εκεί που δείχνει η φωτό(ο κόκκινος) | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Τετ 9 Νοε 2016 - 13:16 | |
| καλησπερα παιδια..επιασα παλι το αμαξι μετα απο τοσο καιρο και νομιζω οτι ηρθα πιο κοντα στο προβλημα αλλα θελω τη βοηθεια σας.δεν εκανα ακομα τιποτα με τον αισθητηρα θερμοκρασιας που μου ειπατε αλλα ελυσα το σωληνακι βενζινης απο τα επιστρεφομενα που πανε πισω στο ρεζερβουαρ και συνδεσα στο ρυθμιστη ενα αλλο σωληνακι και τα ριχνω σε μπετονι απλα για να δω τη ροη.εβαλα μπροστα και στο ρελαντι ειχε ροη.στο ανοιγμα του γκαζιου η ροη λιγοστευε μεχρι που δεν εβγαζε ουτε σταγονα στις ψιλες στροφες.κανονικα δε θα επρεπε οσο μαρσαρω τοσο να μεγαλωνει και η ροη?? | |
|
| |
giannisS14
Αριθμός μηνυμάτων : 437 Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014 Ηλικία : 43 Τόπος : Αττική
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Παρ 11 Νοε 2016 - 13:09 | |
| οχι, οσο ανεβαινουν οι στροφες αντιστοιχα ανεβαινουν και οι ψεκασμοι των εγχυτηρων, οποτε η επιστροφη μειώνεται. Δεν σταματαει ομως, αρα αυτο ειναι σοβαρη ενδειξη προβληματικης τρομπας καυσιμου | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Παρ 25 Νοε 2016 - 7:06 | |
| Παιδια ηταν τελικα τρομπα βενζινης οπως ειπε και ο γιαννης.πηρα μια aem 320lt και ησυχασα.το θεμα ειναι οτι το ρεζερβουρ μου ειναι χαλια απο διαβρωσεις και τη λυπαμαι τη τρομπα να τη βουτηξω μεσα.οσο και να το καθαριζω τοσο βγαζει.ξερετε καμια εταιρεια που να βγαζει αγωνιστικα πλαστικα ρεζερβουαρ για εσωτερικες τρομπες? | |
|
| |
giannisS14
Αριθμός μηνυμάτων : 437 Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2014 Ηλικία : 43 Τόπος : Αττική
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Σαβ 26 Νοε 2016 - 13:43 | |
| μπορεις να το περασεις γαλβανισμα νομιζω, ρωτα στις επιμεταλωσεις μεταλων | |
|
| |
grigoris
Αριθμός μηνυμάτων : 27 Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2014 Τόπος : lamia
| Θέμα: Απ: προβλημα sr20det Κυρ 27 Νοε 2016 - 1:42 | |
| Ρωτησα και μου ειπαν 350-400ευρω αναλογα τη κατασταση.προτιμω να τα δωσω για ολοκληρο κιτ aftermarket παρα για το μαμα ρεζερβουαρ.ολα τα ρεζερβουαρ που κοιταξα ειναι για εξωτερικες τρομπες.και τωρα θα πω και τη μαλακια μου...τα τεποζιτα που εχουν τα σκαφη, λογικα δεν ειναι σχεδιασμενα με περισσοτερη λεπτομερεια ωστε να μη στεγνωνουν κατα τις αναταραξεις??ψαχνω να βρω aftermarket πλαστικο για εσωτερικη τρομπα και δεν βρισκω τιποτα με πεταει κατευθειαν στα marines, σκαφη και τετοια.για αυτο ρωτησα αν ξερετε καποιο επωνυμο ρεζερβουαρ για εσωτερικες τρομπες... | |
|
| |
| προβλημα sr20det | |
|